مدیر آموزش و پرورش منطقه۴ تهران:

تحقق اهداف آموزشی و پرورشی مدارس در گرو مدیریت اثربخش است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 تهران با بیان اینکه در صورت داشتن برنامه‌های آموزشی و پرورشی خلاقانه، پویا و نو می‌توان به کیفیت بالاتری از اهداف تعلیم و تربیت رسید، تحقق اهداف آموزشی و پرورشی مدارس را در گرو مدیریت اثربخش دانست.

کد مطلب: ۱۴۰۹۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد
تحقق اهداف آموزشی و پرورشی مدارس در گرو مدیریت اثربخش است

نخستین نشست هم اندیشی مدیران مدارس (شاهد، استعدادهای درخشان، فرهنگ، نمونه دولتی) متوسطه دوره دوم، با موضوع تحلیل وضعیت آموزشی و پرورشی مدارس خاص و ارائه راهکارهای اجرایی و قابل تعمیم به سایر مدارس با حضور هادی زمانی نژاد؛ مدیر آموزش پرورش منطقه 4 تهران، سید جواد فیاضی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی، امیرحسین دلخواه؛ معاون آموزش متوسطه برگزار شد.

هادی زمانی نژاد ضمن تاکید بر تربیت تمام‌ساحتی دانش‌آموزان در مدارس اظهار کرد: تحقق اهداف آموزشی و پرورشی مدارس در گرو مدیریت اثربخش است و در صورت داشتن برنامه های آموزشی و پرورشی خلاقانه، پویا و نو می توان به کیفیت بالاتری از اهداف تعلیم و تربیت رسید.

وی ضمن تاکید بر اینکه برنامه عملیاتی مدیر باید واقعی و قابل اجرا و متناسب با شرایط و امکانات موجود باشد، افزود: مدیران برای ارتقاء سطح علمی و مهارتی دانش آموزان باید برنامه ریزی داشته باشند. ما به دنبال ایده ها و طرح های خلاقانه آموزشی و پرورشی مدارس خاص و تعمیم آن به سایر مدارس هستیم.

زمانی نژاد با بیان توصیه های آموزشی، اجرایی، پرورشی و پژوهشی تصریح کرد: تلاش همه جانبه مدیران مدارس خاص جهت ارتقای کیفی آموزش و پرورش و دستیابی هرچه بیشتر دانش آموزان به اهداف دوره های تحصیلی از طریق توسعه و تعمیم دستاوردهای آموزشی و پرورشی به سایر مدارس اصلی ترین هدف ما خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار