استاندار بوشهر:

آموزش و پرورش مهم‌ترین دستگاه میان دستگاه‌های اجرایی و اداری استان است

بوشهر (پانا) - استاندار بوشهر صبح امروز در آیین بازگشایی مدارس گفت آموزش و پرورش یک دستگاه اجرایی نیست، بلکه یک نهاد انقلابی است. بزرگترین جامعه در استان بوشهر در قالب آموزش و پرورش شکل می‌گیرد و آینده استان و نظام در این نهاد و در پشت میزها و کلاس‌های درس محقق می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۰۶۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش مهم‌ترین دستگاه میان دستگاه‌های اجرایی و اداری استان است

احمد محمدی زاده، استاندار بوشهر صبح امروز در آیین بازگشایی مدارس اظهار کرد: آموزش و پرورش از نظر ما یک دستگاه اجرایی نیست، بلکه یک نهاد انقلابی است. بزرگترین جامعه ما در استان بوشهر در قالب آموزش و پرورش شکل می‌گیرد و آینده استان و نظام ما در این نهاد و در پشت میزها و کلاس های درس محقق می شود.

محمدی زاده گفت: نقش آموزش و پرورش در پیروزی انقلاب یک نقش بی بدیل است و اکثر مسئولین آن روز دستگاه های اجرایی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و حتی سپاه از بین آموزش و پرورش و معلمان انقلابی انتخاب می شدند و در پیروزی دفاع مقدس، آموزش و پرورش، دانش آموزان و معلمان نقش اساسی داشتند.

محمدی زاده افزود: امروز و بعد از دفاع مقدس نیز همواره نقش اصلی را آموزش و پرورش در دفع توطئه ها و رقم زدن پیروزی ها، به عهده داشته است.

وی اضافه کرد: امسال به برکت هفته دفاع مقدس و تقارن با آغاز امامت حضرت ولی‌عصر یک سال بسیار با کیفیت آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش شکل خواهد گرفت، همه مقدمات کار برای شروع سال تحصیلی فراهم شده است و امیدواریم شاهد اتفاقات بسیار خوبی در عرصه تعلیم و تربیت استان باشیم.

محمدی زاده در پایان ضمن قدردانی از مجموعه آموزش و پرورش استان، خاطرنشان کرد: همه ما مدیران در خدمت نهاد مقدس آموزش و پرورش هستیم. امروز ۲۶۰ هزار دانش آموز پشت میز کلاس های درس می نشینند، ۱۵ هزار و ۲۰۰ معلم می آیند پای کلاس درس و به دانش آموزانمان آموزش می‌دهند و ٣ هزار نفر کادر اداری این مجموعه بزرگ و عظیم را مدیریت می‌کنند.

خبرنگار : امیر محمد گنخکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار