مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

اول مهر روز آغاز تعلیم و تربیت؛ یکی از بهترین روزهای خداست

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در آیین بازگشایی مدارس استان گفت امروز یوم الله اکبر و یکی از بهترین روزهای خدا و روز آغاز تعلیم و تربیت و بهار دانش است.

کد مطلب: ۱۴۰۶۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
اول مهر روز آغاز تعلیم و تربیت؛ یکی از بهترین روزهای خداست

زنگ بازگشایی مدارس استان بوشهر صبح امروز با حضور استاندار بوشهر، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر و جمعی از مسئولان استان در مدرسه استثنایی دوستان شهر بوشهر نواخته شد.

علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در آیین بازگشایی آغاز سال تحصیلی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سید و سالار شهیدان و ۱۱۱ معلم شهید و ۴۷۱ شهید دانش آموز استان بوشهر، اظهار کرد: امروز یوم الله اکبر و یکی از بهترین روزهای خدا و روز آغاز تعلیم و تربیت و بهار دانش است.

موحدی افزود: قطعا همه شهدایی که جانشان را تقدیم کردند تا امروز فرزندان ایران اسلامی در کمال آسایش و آرامش به تحصیل علم بپردازند، خرسند و خوشحال هستند.

موحدی ضمن عرض تسلیت ایام شهادت امام حسن عسکری (ع) و تبریک آغاز امامت حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف خاطرنشان کرد: از روز دوشنبه سوم مهرماه جشن های مهدوی در مدارس سراسر استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به محل آیین بازگشایی سال تحصیلی جدید در مدرسه استثنایی دوستان، گفت: فلسفه ای که آغاز سال تحصیلی امسال را در مدرسه استثنایی قرار داده ایم این است که ما در استان بوشهر، علاقه و مودت خاصی نسبت به این قشر داریم و همچنین اعلام می‌کنیم که همه بچه های ایران عزیز برای ما گرانقدر بوده و یکسانند و از این پس نیز توجه ویژه تری به این حوزه خواهد شد.

موحدی ضمن تشکر از حضور پرشور والدین در آیین بازگشایی مدارس، عنوان کرد: ما از اولیا محترم انتظار داریم همانطور که در حوزه آموزش در کنار و همراه ما هستند در حوزه تربیت نیز ما را یاری کنند.

خبرنگار : امیر محمد گنخکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار