معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در آیین بازگشایی مدارس منطقه۱۸ شهر تهران:

مدارس شهر تهران با رنگ‌ و‌ بوی انتظار مهر مهدوی سال تحصیلی را آغاز کردند

تهران(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در آیین بازگشایی مدارس منطقه ۱۸ به بازگشایی مدارس با رنگ و بوی انتظار مهر مهدوی اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۴۰۶۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
مدارس شهر تهران با رنگ‌ و‌ بوی انتظار مهر مهدوی سال تحصیلی را آغاز کردند

سید احمد موسوی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در آیین بازگشایی مدارس منطقه ۱۸ شهر تهران ضمن حضور در مدرسه اسدی لاری اظهار داشت: دو رکن مدرسه قوی معلم و دانش آموزان قوی هستند و لذا همه دانش آموزان در این راه مسئولیت بزرگی دارند و باید با تحقیق و پژوهش و خوب درست خواندن در ساختن ایران قوی نقش خود را پر اثرتر و بیشتر نشان دهند.

وی گفت: همه ما به ویژه دانش آموزان و معلمان باید مدافع خون شهدا باشیم و ایثارگران در دوران دفاع مقدس از همه چیز خود گذشتند تا ما در امنیت و آسایش باشیم و اکنون حفظ سنگر تعلیم و تربیت برای اعتلای کشور به عنوان بزرگترین وظیفه شما دانش آموزان است.

موسوی ادامه داد: آینده هر کشوری به این بستگی داردکه چقدر برای نظام تعلیم و تربیت آن هزینه شده و نتیجه و دستاورد این اقدامات در آینده مشخص خواهد شد .

موسوی گفت: دستیابی به ایران قوی به عنوان یک هدف اساسی در دولت آیت الله رییسی در دستور کار قرار دارد و این مهم همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده که در این دولت به صورت ویژه مورد توجه قراررفته است که آموزش و پرورش شهر تهران نیز سرآمد این مهم بوده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در پایان ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی با توجه به در پیش بودن آغاز امامت امام زمان(عج) بیان کرد : مدارس شهر تهران با محوریت مهدویت با رنگ‌و بوی انتظار مهر مهدوی را آغاز می‌کند که همین سر منشا فعالیت های مهدوی در مدارس خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار