میان آموزش و پرورش شهر تهران و سازمان اموال و  املاک ستاد اجرایی امام خمینی (ره) انجام شد:

امضای تفاهم نامه تعیین تکلیف بیش از ۵۰ مدرسه تهران

تهران(پانا) - در راستای توجه به فضاهای آموزشی پایتخت، تفاهم‌نامه تعیین تکلیف بیش از ۵۰ مدرسه تهران بین آموزش و پرورش شهر تهران و سازمان اموال و  املاک ستاد اجرایی امام خمینی (ره)به امضا رسید.

کد مطلب: ۱۴۰۷۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
امضای تفاهم نامه تعیین تکلیف بیش از ۵۰ مدرسه تهران

این تفاهم نامه با حضور علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، جعفر حاجی؛ مدیرکل توافقات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره)و منصور اردستانی؛ مدیرکل حقوقی و املاک و مستغلات وزارت آموزش و پرورش امضا شد‌.

پس از این نشست، علیرضا کریمیان ضمن اعلام خوشنودی از اعمال این تفاهم نامه نتیجه آن را به سرانجام رسیدن ساز و کار قانونی و تعیین تکلیف بسیاری از فضاها و مدارس سطح شهر تهران در راستای تثبیت مالکیت مدارس برای حفظ سلامت دانش آموزان و رفع و موضوع حفظ منافع و حقوق بیت المال دانست.

شایان ذکر است؛ طی یک سال گذشته بیش از ۲۵۰ مدرسه در شهر تهران با تفاهم های انجام شده با سایر نهادها مانند شهرداری تهران، بنیاد مستضعفان و ... ثبت سند و در اختیار کامل آموزش و پرورش شهر تهران قرار گرفته است، که از آن جمله می‌توان به مدارس موصوف به کاشی آبی اشاره کرد که بعد از نیم قرن اسناد آن به طور کامل در اختیار آموزش و پرورش شهر تهران قرار گرفته است.

دانش آموز خبرنگار: عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار