رئیس اداره آموزش و پرورش جلگه رخ:

دانش‌آموزان ما در جبهه مدرسه مقاومت و تلاش کنند

جلگه رخ (پانا) - مدیر آموزش و پرورش جلگه رخ در حاشیه مراسم آیین نواخته شدن زنگ مهر گفت دانش‌آموزان باید در جبهه مدرسه، مقاومت و تلاش کنند.

کد مطلب: ۱۴۰۶۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان ما در جبهه مدرسه مقاومت و تلاش کنند

همزمان با سراسر کشور، زنگ آعاز سال تحصیلی جدید با حضور بخشدار، رئیس آموزش و پرورش و سایر مسئولین استانی و منطقه ای در دبستان حضرت رقیه روستای سلطان آباد نواخته شد.

حمید قلی زاده، رئیس آموزش و پرورش منطقه جلگه رخ گفت: تقارن سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس درس بزرگی برای ما دارد. همانطور که مردم ما در هشت سال جنگ تحمیلی در مقابل دشمن مقاومت کردند و از خاک میهن دفاع کردند، دانش آموزان ما باید در جبهه مدرسه، مقاومت و تلاش کنند. مقاومت در برابر توطئه های دشمنان برای نوجوانان و تلاش برای ساختن ایران قوی و آباد.

قلی زاده افزود: با توجه به شعار سال تحصیلی جدید «مدرسه قوی، ایران قوی» با وجود مشکلات فراوان و کاستی های زیاد، همکاران من در آموزش و پرورش جلگه رخ، آماده کردن مدارس قوی را در دستور کار قرار دادند و با تلاش دولت و پیگیری های انجام شده سال تحصیلی را با شرایط خوبی آغاز کرده ایم. در مبحث سرانه دانش آموزی و تامین نیروی انسانی شرایط مطلوبی داریم و با بهره گیری از تمام شرایط موجود، سعی خواهیم کرد برای ساختن ایران قوی مدارس را از همه نظر تجهیز کنیم تا دانش آموزان بدون دغدغه سال تحصیلی را به پایان برسانند.

شایان ذکر است پس از این مراسم با توجه به اهمیت زنگ نماز، مسئولین منطقه در نماز جماعت هنرستان بنت الهدی رباط سنگ شرکت کردند.

دانش آموز خبرنگار: مطهره پناهی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار