بازی‌های آسیایی هانگژو؛ تیم ملی والیبال ساحلی ایران ب راهی مرحله بعد شد

تهران (پانا) - تیم ملی والیبال ساحلی ایران ب با شکست کره‌جنوبی و با کسب سه پیروزی از مرحله مقدماتی، راهی مرحله بعد بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ شد.

کد مطلب: ۱۴۰۵۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
بازی‌های آسیایی هانگژو؛ تیم ملی والیبال ساحلی ایران ب راهی مرحله بعد شد

مسابقات والیبال ساحلی نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی با شرکت ۲۷ تیم از سه شنبه ۲۸ شهریور آغاز شده است و تا ۶ مهر در زمین‌های ساحلی شهر نینگ‌بو ادامه دارد.

همچنین تیم ملی والیبال ساحلی ایران ب (عباس پورعسگری - علیرضا آقاجانی) که در نخستین روز این مسابقات ماکائو یک و در دومین روز قطر ۲ را شکست داد از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (پنجشنبه ۳۰ شهریور) به مصاف کره‌جنوبی یک رفت و با شکست دو بر صفر حریف با اقتدار راهی مرحله حذفی شد.

در این مسابقه ملی‌پوشان با امتیازات مشابه ۲۱ بر ۱۱ در دو ست تیم کره‌جنوبی (دونگ سئوگ لی-جونیونگ کیم) را مغلوب خود کردند تا به عنوان تیم اول گروه F به جمع ۱۶ تیم برتر مسابقات ملحق شوند.

پورعسگری و آقاجانی فردا استراحت دارند و پس از انجام قرعه‌کشی حریفشان در مرحله بعد مشخص خواهد شد.

همچنین در دیدار صبح امروز تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (بهمن سالمی - سینا شوکتی) که در روز نخست این رقابت‌ها استراحت داشت، عمان ۲ (الجلبوبی و الهاشمی) را دو بر صفر شکست داد تا پس از شکست تاجیکستان، دومین پیروزی را در کارنامه خود به ثبت برساند و از ساعت ۹ صبح فردا (جمعه ۳۱ شهریور) به مصاف تیم ماکائو ۲ رود.

حمید موحدی به عنوان سرمربی، تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران را در بازی‌های آسیایی هانگژو همراهی می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار