عطایی: والیبال ایران با تایلند فاصله زیادی دارد

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت فاصله والیبال ایران با تایلند زیاد است و مطمئن بودیم که مقابل این تیم پیروز می‌شویم.

کد مطلب: ۱۴۰۵۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد
عطایی: والیبال ایران با تایلند فاصله زیادی دارد

مرحله نخست حذفی مسابقات والیبال بازی‌های آسیایی امروز در هانگژو چین پیگیری شد و تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار این مرحله به مصاف تایلند رفت و سه بر صفر به پیروزی رسید.

بهروز عطایی پس از صعود تیم ملی والیبال ایران به نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی، گفت: بازی بدی نبود. به هر حال فاصله والیبال ایران با تایلند زیاد است و مطمئن بودیم که پیروز بازی می‌شویم.

وی افزود: با این حال کادر فنی و بچه‌ها تدابیر کافی را برای مسابقه با تایلند اندیشیده بودند و پیروز شدیم. بازیکنان ایران نسبت به تایلند تسلط بیشتری به مسابقه داشتند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: خدا را شکر می‌کنیم که از این مرحله هم عبور کردیم و برای مرحله نیمه‌نهایی آماده می‌شویم.

وی درباره حریف تیم ایران در مرحله نیمه‌نهایی گفت: یکی از تیم‌های قطر، بحرین، کره‌جنوبی و پاکستان حریف تیم ملی ایران در نیمه‌نهایی است و باید منتظر باشیم که نتیجه رقابت این تیم‌ها مشخص شود.

تیم ملی والیبال ایران پس از شکست تایلند با توجه به جدول بازی‌ها مستقیما به نیمه نهایی رسید و منتظر مشخص شدن حریفش است. بازی نیمه نهایی ۳ و نهایی ۴ مهر برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار