والیبال ایران پس از ۱۲ سال به بحرین سِت داد؛

دومین پیروزی مردان والیبال ایران در بازی‌های آسیایی

تایلند سومین حریف ایران

تهران (پانا) - تیم ملی والیبال ایران با پیروزی مقابل بحرین در آخرین دیدار دور گروهی به مصاف تایلند در مرحله دوم بازی‌های آسیایی هانگژو می‌روند.

کد مطلب: ۱۴۰۵۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
دومین پیروزی مردان والیبال ایران در بازی‌های آسیایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال مردان نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی از روز سه‌شنبه ۲۸ شهریور آغاز شد و تا ۴ مهرماه در شهر هانگژو کشور چین ادامه دارد.

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود از ساعت ۱۰ صبح امروز (پنج‌شنبه ۳۰ شهریور) برابر بحرین قرار گرفت و سه بر یک حریف را شکست داد.

شاگردان بهروز عطایی در دو ست متوالی و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۹ حریف را شکست دادند، اما در ست سوم ۲۲ بر ۲۵ مغلوب حریف شدند تا مسابقه در ست چهارم ادامه یابد. در این ست ملی‌پوشان ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسیدند تا این دیدار را با نتیجه سه بر یک به پایان رسانند.

سید محمد موسوی، امین اسماعیل‌نژاد، امیرحسین اسفندیار، محمدطاهر وادی، شهروز همایونفرمنش، محمد، ولی زاده و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) ترکیب آغاز کننده این مسابقه بودند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد با کسب ۲۰ پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را از آن خود کرد و علی خمیس با ۱۲ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن بحرین در این مسابقه بود.

تیم ملی والیبال ایران در مجموع ست‌های این مسابقه ۹۷ امتیاز کسب کرد که به ترتیب ۴۵ پوئن در حمله، ۱۳ امتیاز در دفاع، ۷ پوئن سرویس و ۳۲ امتیاز از اشتباهات بازیکنان حریف بود.

بازیکنان تیم ملی بحرین نیز در مجموع ست‌های این مسابقه ۸۰ امتیاز کسب کردند که شامل ۴۷ امتیاز حمله، ۴ دفاع، ۴ پوئن سرویس و ۲۵ امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم ایران بود.

در دیگر دیدار امروز قطر به مصاف هنگ‌کنگ رفت و سه بر یک این تیم را شکست داد تا تایلند به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شده و فردا (جمعه ۳۱ شهریور) از ساعت ۶ صبح برابر تیم ملی والیبال ایران قرار گیرد. تیم ملی بحرین هم با این شکست فردا از ساعت ۶ صبح به مصاف قطر خواهد رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار