آئین غبارروبی تپه نورالشهدا شهرستان گرگان

گلستان (پانا) - به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، معاونت فرهنگی هنری حوزه هنری ثارالله (علیه السلام) سپاه نینوا شهرستان گرگان، با همراهی پایگاه بسیج مسجد علوی این شهرستان با حضور مربیان و پیشکسوتان پایگاه علوی گرگان و فرماندهی پایگاه و جوانان انقلابی این شهرستان، از مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس تپه نورالشهدا شهرستان گرگان دیدار و ادای احترام کردند.

کد مطلب: ۱۴۰۵۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
آئین غبارروبی تپه نورالشهدا شهرستان گرگان

جوانان و نوجوانان این شهرستان در آخرین پنجشنبه شهریورماه و به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، بر سر مزار این شهدای بزرگوار و آزاده با نوای گرم کربلایی محمد غزالی گرد هم آمدند و با غبارروبی و عطر افشانی آرامگاهشان این عهد را با شهدا ببندند که هیچ وقت جانفشانی آنها را از خاطر نخواهند برد و فداکاری شان را به نسل های بعد منتقل و منعکس می‌کنند.

مدیر پویش استانی شهید ابراهیم هادی ، در رابطه با هفته دفاع مقدس عنوان کرد: این روزها هنگامی که یادی از دفاع مقدس می شود، دنیایی از شرف و حماسه ملتی نجیب و آزاده تداعی می شود که عطر معنویت و صفای خاصی به ما ارزانی می کند. ملتی که با پرورش رزمندگانی حماسه آفرین مفهوم روشن «تعبد در برابر ولایت » را به نمایش گذاشتند و با انگیزه «ادای تکلیف » در پی « مرجع ورهبر » خود سر از پا نشناخته، به جبهه های حق علیه باطل شتافتند و طلوع عشقی بی بدیل را ترسیم کردند و به پیروزی بزرگی که حفاظت از وجب به وجب سرزمین اسلامی و صیانت از مکتب و عقیده بود دست یافتند.

وی در ادامه افزود:هفته دفاع مقدس ، یادآور خون های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد. فرزندان جبهه و شهادت اطاعت را عبادت می بینند. وارثان دفاع مقدس عزت جهاد را با ذلت در خانه نشستن عوض نمی کنند و ایستادگی آنها نشستگان تاریخ را به قیام وا می دارد. این، پیام بزرگ دفاع مقدس به مردمان شریف ایران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار