مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان تاکید کرد:

ضرورت توجه به کارایی و اثربخشی برنامه‌های آموزشی

گلستان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان تاکید کرد توجه به کارایی و اثربخشی برنامه‌های آموزشی ضرورت دارد.

کد مطلب: ۱۴۰۵۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت توجه به کارایی و اثربخشی برنامه‌های آموزشی

جلسه شورای اداری اداره‌کل آموزش و پرورش استان گلستان قبل از آغاز سال تحصیلی با حضور مدیرکل و معاونین و کارمندان این اداره برگزار شد.

در این نشست داخلی فرایندها، رویکردها و برنامه‌‌های اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان گلستان با هدف بهبود عملکرد و ارتقای کیفیت آن مورد بحث، نقد و تبادل نظر قرار گرفت. همچنین برنامه‌ها و مسائل مرتبط با آغاز سال تحصیلی جدید بررسی و بحث شد.

سید رضا نظری، مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان به تشریح اهداف و برنامه‌های جدید سال تحصیلی پرداخت و گفت: توجه به کارائی و اثربخشی برنامه ها ضروری است؛ محصل، معلم، مدیر، مردم و کارکنان اداری از ارکان تاثیرگذار در برنامه های آموزش و پرورش هستند.

وی کارکنان اداری را به رعایت اخلاق و قانونمداری توصیه کرد و افزود: زمانی بهترین بهره‌وری حاصل می شود که قانون و اخلاق را توامان مد نظر داشته باشیم.

نظری کارکنان را به رعایت حقوق عمومی، عمل به شرح وظایف، توجه به سیاست های دولت و وزارت آموزش وپرورش، رعایت حق اولیاء و دانش آموزان سفارش کرد.

سپس موضوعات مختلفی از جمله نیازمندی‌های آموزشی، نظارت و ارزیابی مدارس، آموزش و پرورش در شرایط ویژه (مانند بحران‌ها و بیماری‌های فراگیر) و بهبود کیفیت آموزش مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این جلسه، همچنین برنامه‌ها و راهکارهایی برای مدیریت موثر منابع مالی و انسانی، بهبود فرآیندهای آموزشی و ارتقای فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان جلسه، تصمیمات و توصیه‌های مهمی در خصوص اقدامات عملی و برنامه‌ریزی‌های آینده اتخاذ شد. همچنین، تکالیف و مسئولیت‌های مربوط به اعضای اداره‌کل در آغاز سال تحصیلی مشخص شد و تمامی حاضرین به انجام وظایف خود در جهت بهتر کردن فرآیندهای آموزشی و پرورشی متعهد شدند.

گفتنی است در این جلسه از کارمندان نمونه اداره‌کل بر حسب نظر اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار