مدیر آموزش و پرورش قائمشهر:

مدیران مدارس سکانداران تعلیم و تربیت هستند

قائمشهر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر گفت نقش شما مدیران مدارس که سکاندار تعلیم و تربیت هستید، کلیدی‌ترین و تعیین‌کننده‌ترین نقش در آموزش و پرورش است؛ نگاه به شما این است که وقتی دانش‌آموزان از مدارس خارج می‌شوند نسبت به آموزش و پرورش رضایت داشته باشند.

کد مطلب: ۱۴۰۵۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیران مدارس سکانداران تعلیم و تربیت هستند

جعفر عموزاده در جلسه فصلی مدیران مدارس متوسطه اول و دوم گفت: همه ما باید یک مرتبه بالاتر برویم، یعنی از مدیریت آموزشی به رهبری آموزشی برسیم؛ در رهبری باید طوری عمل کنید که نگاه، رفتار و کلام شما بر زیرمجموعه تأثیر بگذارد.

عموزاده بیان کرد: برای رهبری آموزشی به ابزار ارتباط نیاز داریم؛ گاهی ما در ابزار ارتباطی نمی‌توانیم با دانش آموز و خانواده ارتباط برقرار کنیم و مشکلاتی ایجاد می شود. سلامت در ابعاد مختلف نیز از ابزارهای مهم است که باید به آن توجه شود.

وی گفت: شیوه نامه مدرسه در مسیر تحول به مدارس ارسال شده است و موضوع این بود که مدیران باید قبل از شروع مدارس جلسه جداگانه ای با همکاران و اولیا برگزار کنند و تعهدات دانش آموزان به مدرسه را به آنان بیان کنند.

وی عنوان کرد: شما مدیران باید از سه مهارت فنی، انسانی و ادراکی خود به خوبی استفاده کنید و تمام نکات آن را رعایت کنید، چراکه با استفاده درست از این مهارت ها می توانید کارهای خود را به خوبی پیش ببرید.

دانش‌آموز خبرنگار: نیلوفر کاکا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار