معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی:

دانش‌آموزان نقش بسزایی در ارزیابی عملکرد مدیر مدرسه دارند

مشهد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی عنوان کرد دانش‌آموزان نقش بسزایی در ارزیابی عملکرد مدیر مدرسه دارند و از ظرفیت خود دانش آموزان برای ارزیابی فعالیت مدیر مدرسه باید استفاده شود.

کد مطلب: ۱۴۰۵۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان نقش بسزایی در ارزیابی عملکرد مدیر مدرسه دارند

علی مهدوی خواه، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی عنوان کرد: هدف از تشکیل همایش مدیران مشهد استعانت جویی از مولایمان امام رضا (ع) و تبرک سازی سال جدید تحصیلی بود.

وی ادامه داد: هدف دیگر تشکیل این همایش این بود که مدیران مدارس استان را نسبت به اهمیت بسیار زیاد امورات تربیتی آگاه کرده و از آنها درخواست کنیم به این طرح توجه بیشتری نشان دهند.

مهدوی خواه خاطرنشان کرد: در این همایش مدیران مدارس را به ضرورت پرداختن به کارهای تربیتی و پرورشی آگاه کردیم و امیدواریم با عنایت امام رضا (ع) بتوانیم امسال شاهد فعالیت های پرورشی بیشتری در سطح مدارس باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش خراسان رضوی گفت: دانش آموزان نقش بسزایی در ارزیابی عملکرد مدیر مدرسه دارند و برنامه داریم از ظرفیت خود دانش آموزان برای ارزیابی فعالیت مدیر مدرسه استفاده کنیم تا کیفیت تربیتی بهتری در دستگاه آموزش و پرورش داشته باشیم؛ امیدواریم از این طرح بازخورد خوبی بگیریم.

دانش آموز خبرنگار: زهرا زراعت کار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار