فرمانده سپاه عاشورا:

شهدا، هنرمندان دوران دفاع مقدس و الگویی برای زندگی مردم هستند

تبریز (پانا) - فرمانده سپاه عاشورا، شهدا را هنرمندان دوران هشت سال دفاع مقدس و الگویی برای زندگی مردم عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۰۳۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
شهدا، هنرمندان دوران دفاع مقدس و الگویی برای زندگی مردم هستند

سردار اصغر عباسقلی‌زاده در اجلاسیه شهدای هنر و رسانه آذربایجان شرقی ضمن گرامیداشت و تسلیت ایام شهادت حضرت ابا عبدالله، پیامبر اکرم(ص) و امام رضا(ع)، ضمن اشاره به آثار و فداکاری هایی که از شهدا برای مردم کشور به جامانده گفت: اگر شهدای رسانه و هنر نبودند دست همه مردم از آثار به جامانده از ایثار و فداکاری شهدا، رزمندگان و آزادگان دوران دفاع مقدس خالی بود.

فرمانده سپاه عاشورا استان با اشاره به وصیت شهید مهدی باکری افزود: اگر با بینش هنری به وصیت نامه شهید باکری بنگریم قلم فرسایی، خطاب ها و حساسیت موضوع این شهید، توانسته یک حس خاص و هنرمندانه را از وصیت نامه خود به جا بگذار که مایه درس و عبرت برای تمام مردم است.

وی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با وصیت نامه شهید مهدی باکری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری وصیت نامه شهید مهدی باکری را مکتب حاج قاسم سلیمانی معرفی کردند چرا که اگر به آنها رجوع کنیم می‌توانیم در زندگی به رشادت ها و از خودگذشتگی های این شهیدان پی ببریم و آنها را در زندگی برای خود الگو قرار دهیم.

وی اذعان کرد: کسانی که در عرصه رسانه فعالیت می‌کنند باید شجاعت، مردانگی، غیرت، حیا و دشمن شانسی که در انقلاب به آنها مبتلا بودیم به درستی ترسیم و نمایان سازند تا مایه آگاهی بشریت شود.

سردار عباسقلی زاده هنرمندان و اهالی رسانه را مهم ترین قشر در انتقال پیام ها و وصیت های شهدا دانست و اظهار کرد: قشر هنر و رسانه در راستای رساندن پیام شهدا مسئولیت بزرگی بر دوش خود دارند چرا که این نفوذ کلام در قشر عادی جامعه وجود ندارد که در این خصوص اهالی رسانه با نفوذ ترین قشر در جامعه هستند که نقش بسیار اساسی دارند.

وی در ادامه ضمن اشاره به نابودی فتنه داعش توسط سردار قاسم سلیمانی تصریح کرد: هنر جنگ و دیپلماسی سردار قاسم سلیمانی در مقابله با فتنه داعش و استکبار جهانی که آنها را مدیریت و پشتیبانی می‌کرد نمونه ای از رشادت ها و فداکاری های شهدا میباشد که مردم کشور عزیزمان نیز با الگو قراردادن این شهدا می‌توانند به سعادت بیشتری در زندگی خود برسند.

وی خاطرنشان کرد: تکلیف هنرمندان، تکلیف سرنوشت سازی میباشد چرا که باید در ماندگار سازی راه و پیام شهدا و تبیین و روشنگری نیات پلید دشمنان که در دنیا اقامه می‌کنند تاثیر گذار و نقش آفرین باشد و تبیین کننده تمام ابعاد انقلابی و نظام جمهوری اسلامی نیز شوند.

فرمانده سپاه عاشورا استان در ادامه به جنگ تبلیغاتی دشمنان انقلاب اسلامی که امروزه در فضای مجازی وجود دارد اشاره کرد و افزود: امروزه اصلی ترین موضوعی که شاهد آن در دنیا هستیم تبلیغاتی است که توسط دشمنان مدیریت و کنترل می‌شود که وظیفه اهالی رسانه در این راستا آگاه سازی است که یک وظیفه بسیار سنگین است.

سردار عباسقلی زاده به جنگ ترکیبی که دشمنان اسلام بر روی آن برنامه ریزی کرده اند اشاره کرد و یادآور شد: امروزه دشمن توسط جنگ ترکیبی وارد میدان شده است که امید است با هیئات تربیتی و اصحاب رسانه همچون فتنه خوارج گونه با دانش و سایر مسائلی که وجود دارد بتوانیم با این خوارج مبارزه کرده و مردم عزیز ایران و دنیا را بر نظر های شوم و فتنه های دشمنان آگاه سازیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است با اقداماتی که در این راستا انجام گرفته و آگاه سازی هایی که توسط اهالی رسانه صورت گرفته در آینده ای نه چندان دور شاهد بهترین اتفاقات در این عرصه باشیم و در مقابل شهدا نیز سربلند شویم.

دانش آموز خبرنگار: علی قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار