مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

برگزاری کنگره شهدای آذربایجان موجب فضاسازی معنوی و فرهنگی می‌شود

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی ضمن اشاره به اهمیت زیاد کنگره 10 هزار شهید آذربایجان، برگزاری این کنگره را موجب ایجاد فضاسازی معنوی و فرهنگی جدی در استان دانست.

کد مطلب: ۱۳۹۵۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کنگره شهدای آذربایجان موجب فضاسازی معنوی و فرهنگی می‌شود

مسعود سعادتی در اولین جلسه کمیته فرهنگیان و دانش آموزان کنگره 10 هزار شهید آذربایجان گفت: یکی از چالش های اصلی و اساسی عرصه اجتماعی حوزه دانش آموزی است، چرا که از اهمیت بسیار بالای برخوردار است و در این راستا باید با انجام اقدامات صحیح گام های موثری برداریم.

سعادتی اظهار کرد: برگزاری کنگره 10 هزار شهید، 3 هدف اساسی دارد. فضاسازی رسانه ای شهری، جمع آوری آثار شهدا برای بهره برداری بیشتر و اثربخشی برگزاری این کنگره در سبک زندگی و اخلاقیات و رفتارهای یک انسان در مراحل زندگی، از جمله اهداف اصلی برگزاری این کنگره است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان اذعان کرد: امید است با انجام برنامه های طراحی شده برای برگزاری هرچه بهتر این کنگره شاهد رویدادهای عالی در این حوزه باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی سرایی در ادامه این جلسه گفت: 205 شهید فرهنگی و هزار و 850 شهید دانش آموز از شهیدان آذربایجان باعث افتخار آذربایجان در این کنگره هستند.

وی ادامه داد: 8 آبان ماه سال جاری روز نوجوان است و در این راستا باید نسبت به اجرای هر چه بهتر این برنامه یک اجلاسیه بسیار عالی برگزار شود، چرا که اجلاسیه برتر کنگره، گرامیداشت روز دانش آموز است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سرایی در پایان اظهار کرد: امید است با انجام اقدامات بسیار دقیق در خصوص اجرای هر چه بهتر این کنگره گام های موثری برداشته شود، چرا که کنگره 10 هزار شهید مهم ترین رویداد آذربایجان است.

دانش آموز خبرنگار : کوثر حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار