مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

آموزش و پرورش سرآمد دستگاه‌ها و محل تربیت است

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی آموزش و پرورش را سرآمد دستگاه‌ها و محل تربیت عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۴۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش سرآمد دستگاه‌ها و محل تربیت است

مسعود سعادتی در جمع همکاران ستادی اداره کل و نواحی پنجگانه تبریز به شرایط ویژه و حساس در دستگاه تعلیم و تربیت اشاره کرد و گفت: در فصل حساس و مهم کاری آموزش و پرورش هستیم و تمام توان خود را برای آغاز باشکوه سال تحصیلی جدید به کار خواهیم گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: آموزش و پرورش سرآمد دستگاه ها و محل تربیت است و نظم و انضباط اداری باید در این سازمان سرآمد باشد.

وی با اشاره به جایگاه والای معلم و نقش آن در جامعه عنوان کرد: در تک تک لحظه ها خود را معلم دانسته و معلمی را بعنوان تاج درخشان در کشور می دانیم.

سعادتی تصریح کرد: جایگاه وارسته و شایسته دستگاه تعلیم و تربیت باید حفظ شود تا بعنوان استان شاخص در کشور سرآمد باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زدودن هر گونه نگاه غیرتخصصی از سیستم را خواستار شد و تاکید کرد: تعلیم و تربیت مقدس است و خدمت در این سیستم برای افراد برگزیده بوده و توفیق محسوب می شود.

وی اذعان کرد: هرکس خود را در جایگاه معلم بداند و به آن افتخار کند، می تواند در ارتقاء جایگاه آموزش و پرورش نقش اساسی داشته باشد.

سعادتی در پایان در تشریح برنامه های کاری خود خاطرنشان کرد: ضمن ارزیابی عملکرد استان در شاخص ها، نشست تخصصی با حوزه های مختلف برگزار و راهکارهای اصلاحی برای رشد آنها تدوین خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار