مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

مسابقات ورزشی موجب ارتقا فرهنگ ورزش دوستی و سبک زندگی سالم می‌شود

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی مسابقات ورزشی را موجب ارتقا فرهنگ ورزش دوستی و استقرار سبک زندگی سالم عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۴۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات ورزشی موجب ارتقا فرهنگ ورزش دوستی و سبک زندگی سالم می‌شود

مسعود سعادتی در آیین اختتامیه مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور با اشاره به اهمیت مسابقات ورزشی دانش آموزان گفت: مسابقات ورزشی موجب ارتقاء فرهنگ ورزش دوستی و استقرار سبک زندگی سالم خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن قدردانی از عوامل اجرایی این مسابقات ادامه داد: شهر تبریز شهر قهرمان پرور و منشاء تحولات بزرگ در تاریخ ایران عزیزمان است و من امیدوارم میزبان شایسته ای برایتان بوده باشیم و خاطرات شیرینی را با خود به یادگار ببرید.

وی با اشاره به علت نامگذاری این مسابقات به نام شهدای مدارس زینبیه و ثارالله و شهید عجمیان گفت: اکنون مایه خرسندی است که این مسابقات به نام این شهدای بزرگوار نامگذاری شده است، چرا که یادآور جانفشانی هایی است که در راه امنیت و آرامش ما هزینه شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ابراز کرد: در ماجرای بمباران مدرسه زینبیه بیش از ۳۵ دانش آموز منطقه میانه شهید شدند و این اقدام شنیع، چهره خونخوار رژیم بعثی را آشکار ساخت.

سعادتی افزود: انسان وقتی وارد آرامگاه شهدای زینبیه می شود، از مظلومیت‌ و معصومیت این دانش آموزان بی گناه بسیار متاثر می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم ما همیشه در سخت ترین شرایط مقاومت کرده اند و در مقابل دشمن بد ذات ایستاده‌اند و همیشه حامی دین و اسلام بوده‌اند و چون مدارس زینبیه و ثارالله از نظر پشتیبانی جنگ از مدارس شاخص بود، این مدرسه به عمد مورد اصابت دشمن کینه توز قرار گرفت.

دانش آموز خبرنگار: کوثر حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار