استاندار آذربایجان‌شرقی:

گرانبهاترین میراث، خون شهدای انقلاب اسلامی است

تبریز (پانا) - استاندار آذربایجان‌شرقی در اولین روز از هفته دولت با حضور در مراز شهدا و تجدید بیعت با شهیدان، گرانبهاترین میراث را خون شهدای انقلاب اسلامی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۸۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
گرانبهاترین میراث، خون شهدای انقلاب اسلامی است

عابدین خرّم در اولین روز از هفته دولت با حضور در مراز شهدا و تجدید بیعت با شهیدان در جمع مسئولان استانی گفت: شهیدان رجایی و باهنر به همه خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی آموختند که چگونه مقدم امام باشند، چگونه خدتمگزار مردم باشند و چگونه خود را وقف نظامی که محصول خون شهداست بکنند.

وی ادامه داد: گرانبهاترین میراث خون شهدای انقلاب اسلامی است، چرا که همه شهدا فدا شدند تا انقلاب، نظام و کشور جمهوری اسلامی ایران اسلامی به عنوان بنیان گذار جهان اسلام پایدار، سر بلند و شکوهمند بماند و هدف از عهد و پیمانی که امروز قرار است با شهدا ببندیم، انجام وظیفه درست و صحیح در این راه پرنور و لحظه ای غفلت نکردن در این راه است.

استاندار آذربایجان‌ شرقی در پایان اظهار کرد: امید است خداوند متعال به احترام خون شهیدان به ما توفیق خدمت گزاری بیش از پیش برای مردم کشور بدهد تا در امر انجام وظایفی که بر عهده داریم اقدامات بسیار خوبی انجام داده و شاهد رویداد های عالی در حوزه های مختلف باشیم.

دانش آموز خبرنگار: اسرا بابائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار