نماینده مردم تبریز، آذرشهر، اسکو در مجلس شورای اسلامی:

انقلاب اسلامی بزرگترین دستاورد مردم کشور است

تبریز (پانا) - نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، انقلاب اسلامی که به دست مردم و شهدا رقم خورده است را بزرگترین دستاورد کشور دانست.

کد مطلب: ۱۴۰۳۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی بزرگترین دستاورد مردم کشور است

روح الله متفکر آزاد در اختتامیه طرح ولایت دانش آموزی بسیج دانش آموزی ناحیه ۲ تبریز ضمن تسلیت ایام رحلت نبی اکرم(ص) اسلام، ایام شهادت امام حسن مجتبی(ع) و اما رضا(ع) گفت: روزی یک نسل پرافتخار باعث شده تا انقلاب اسلامی سرافزار باشد و حالا این شماها هستید که قرار است این رویداد را به نسل بعدی خود منتقل کنید چرا که این رویداد بزرگ از اول نسل به نسل منتقل شده و الان نیز در دست شما دانش آموزان است.

وی ادامه داد: انقلاب به خاطر این انتفاق افتاد چون ما در آن دوره به دلیل اینکه از بعضی مسائل همچون آزادی برخوردار نبودیم و در این راستا باید این گونه بگویم انقلاب اسلامی بزرگ ترین دستاورد مردم کشور است که روز به روز به آن افتخار می‌کنیم.

متفکر آزاد در پایان اظهار کرد: امید است این دوره سه روزه که با عنوان طرح ولایت دانش آموزی برگزار شد مبدا ای برای شروع شدن تفکرات و افکارات جدید در ذهن شما دانش آموزان باشد تا بتوانید برای رشد و پیشرفت ایران اسلامی بهترین و اثرگذار ترین گام ها را با تفکرات مثبت خود بردارید.

دانش آموز خبرنگار: اسرا بابایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار