رئیس بسیج کارمندان آذربایجان‌شرقی خبر داد؛

برگزاری اجلاسیه شهدای کارمند در ۲۷ شهریور ماه

تبریز (پانا) - رئیس بسیج کارمندان آذربایجان‌شرقی از برگزاری اجلاسیه شهدای کارمند روز دوشنبه ۲۷ شهریورماه در تالار وحدت دانشگاه تبریز خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۲۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اجلاسیه شهدای کارمند در ۲۷ شهریور ماه

محمدعلی ریحانی خواه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن یادآوری برگزاری کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی گفت: اجلاسیه شهدای کارمند استان نیز در ذیل این کنگره برگزار می شود. کارمندان شهید در استان حدودا ۳۳۰ نفر هستند. در طول سال۱۴۰۱-۱۴۰۲ ، ۱۴۸ یادواره شهدا در سازمان‌ها و ادارات استان برای ۳۳۰ شهید برگزار شده است و اختتامیه آنها به نام اجلاسیه شهدا در ۲۷ شهریور ماه روز دوشنبه در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار می شود.

وی افزود: سخنرانیهای این اجلاس توسط حجت الاسلام والمسلمین سید علی آل هاشم امام جمعه محترم و استاندار عزیز ،عابدین خرم، سردار پور جمشیدیان، فرمانده قرارگاه حمزه سید شهدا نیروی زمینی سپاه و وزیر فرهنگ و ارشاد می باشند.

رئیس بسیج کارمندی استان خاطر نشان کرد: تمامی آثار شهیدان که قبلا به آنها دسترسی نداشتیم، اکنون جمع آوری شده که بعد از اجلاسیه بصورت کتاب چاپ می شود. تمامی شهدا با عکس، با مشخص شدن شهرستان و اداره مشخص است. بیشترین شهید از اداره جهاد کشاورزی است و ۵۰ درصد شهیدان تقریبا از تبریز است.

وی افزود: تمثال شهیدان همراه نوشته آنها در برنامه به‌مدت ۲۰ ثانیه به نمایش درخواهد آمد و اکران فیلم شهید کسایی که شهید شاخص ادرات و کارمندان است به مدت ۱۹ دقیقه را خواهیم داشت.

ریحانی خواه ادامه داد: رونمایی از کتاب شهدا به نام "حجت لشکر و بهجت لشکر" که مربوط به حجت و داود علوی که هر دو فرمانده تخریب بودند، انجام می گیرد.

وی در پایان هدف از برگزاری این اجلاسیه ها را زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا خواند.

شایان ذکر است که ۵۹ هزار کارمند در استان آذربایجان شرقی داریم که تقریبا ۴۰ هزار نفر معادل ۷۵ درصد کارمندان بسیجی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار