مرتضوی در حاشیه جلسه هیات دولت:

یکی از بسترهای فراهم کردن عدالت اجتماعی توسعه تعاونی‌ها است

تهران (پانا) - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه یکی از بسترهای فراهم کردن عدالت اجتماعی، توسعه تعاونی‌ها است، گفت بانک توسعه تعاون نسبت به افزایش سرمایه به منظور کمک به تعاونی‌های کوچک و متوسط اقدام کرده است.

کد مطلب: ۱۴۰۳۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
یکی از بسترهای فراهم کردن عدالت اجتماعی توسعه تعاونی‌ها است

سید صولت مرتضوی در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران درخصوص اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی، اظهار کرد: اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی بهتر از گذشته شده و گزارشاتی که اکنون به ما‌ واصل شده است، نشان‌دهنده استقبال ۱۲ درصدی مردم است‌ و روش‌های دیگری نیز پیش‌بینی خواهیم کرد تا استقبال افزایش یابد.

وی درباره توسعه تعاونی‌‌ها نیز گفت: یکی از بسترهای فراهم کردن عدالت اجتماعی، توسعه تعاونی‌ها است. در این دولت اقدامات بسیار موثری در راستای صیانت و توسعه تعاونی‌ها صورت گرفته و تعداد قابل توجهی تعاونی نیز اضافه شده است. از سوی دیگر بانک توسعه تعاون نسبت به افزایش سرمایه به منظور کمک به تعاونی‌های کوچک و متوسط اقدام کرده است. بر این اساس تا حدود ۱۰ میلیارد تومان نیاز به گذاشتن هیچ‌گونه تعهد و وثیقه‌ای نیست و صندوق خود ضمانت و بازپرداخت می‌کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: همکاران ما فرآیندهای اداری را نیز در معاونت تعاون سامانه‌محور کرده‌اند به این معنا که سامانه هایی تعریف شده تا فرآیندها و رفت و آمدها کوتاه‌تر و دخالت اشخاص هم در صدور مجوزها کمتر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار