قالیباف:

پیوند قلبی ملت ایران و اهل بیت ناگسستنی است

تهران (پانا) - رئیس مجلس شورای اسلامی گفت بار دیگر حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی اربعین امسال و افزایش تعداد زائران ایرانی همچون گذشته نشان داد که پیوند ملت ایران و اهل بیت ناگسستنی است.

کد مطلب: ۱۴۰۲۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
پیوند قلبی ملت ایران و اهل بیت ناگسستنی است

محمدباقر قالیباف در آغاز جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در نطق پیش از دستور خود بیان کرد: در ابتدا درگذشت جانکاه ۶ کارگر زحمت‌کش در انفجار معدن زغال سنگ البرز شرقی در طرزه دامغان را به خانواده این افراد، جامعه کارگری و آحاد ملت تسلیت می‌گویم. اینجانب به کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ماموریت می‌دهم که علل وقوع این حادثه را به سرعت و با توجه ویژه به قصور و تقصیرات احتمالی در تامین تجهیزات لازم برای جلوگیری از حوادث این چنینی و با توجه به اظهارات سایر کارگران و شاهدان عینی مورد بررسی قرار داده و گزارش آن را با قید فوریت به صحن مجلس شورای اسلامی ارائه کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: این ضایعه جانکاه باید به فرصتی تبدیل شود تا امنیت و ایمنی کارگران زحمتکش معادن مورد توجه قرار گیرد.

قالیباف گفت: فرا رسیدن سالروز دومین شهید محراب آیت‌الله مدنی را که به دست منافقان کوردل به شهادت رسید و همچنین مفسر قرآن و اولین امام جمعه تهران آیت‌الله سید محمود طالقانی را گرامی می‌دارم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: بار دیگر حضور باشکوه ملت مسلمان ایران در راهپیمایی اربعین امسال و افزایش تعداد زائران ایرانی همچون گذشته نشان داد که پیوند ملت ایران و اهل بیت ناگسستنی است بدخواهان این ملت به این موضوع پی برده‌اند که تا زمانی که عشق اهل بیت و امام حسین (ع) در دل این ملت زنده است نمی‌توانند بر آب و خاک این سرزمین تسلط پیدا کنند. از مسئولان اجرایی کشوری که با مدیریت شایسته بسیاری از مشکلات زائران را کاهش داده و باعث رضایت مشهود مردم شدند تشکر می‌کنم.

وی در ادامه تاکید کرد: ان شاءالله در سال‌های آینده مشکلات باقی مانده به ویژه مشکل حمل و نقل برطرف شود. از ملت عراق نیز که با بی‌اعتنایی به اختلاف افکنی دشمنان اسلام به شکل شایسته از زائران پذیرایی کردند تشکر ویژه دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار