پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در کرمانشاه/فیلم

کرمانشاه(پانا)ـ مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین همزمان با سراسر کشور از میدان آزادی به سمت گلزار شهداءکرمانشاه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۰۲۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در کرمانشاه/فیلم

مراسم جاماندگان اربعین حسینی(ع) در استان کرمانشاه طبق سنوات گذشته با حضور خیل عظیمی از عاشقان و دلدادگان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برگزار شد و نکته قابل توجه آن، حضور پرشمار کودکان و نوجوانان در کنار پدر و مادر خود در این پیاده‌روی بود.

این مراسم چند سالی است که با حضور عزاداران و دلدادگان حسینی(ع) که به هر دلیلی نتوانسته اند در پیاده روی اربعین از مسیر نجف تا کربلا خود را به حرم ابا عبدالله الحسین برسانند و عرض ارادت کنند برگزار می شود.
عزاداران حسینی در این مراسم گروه‌های سنی مختلف (طفلان شیرخواره، کودکان خردسال، نوجوانان و جوانان گرفته تا میانسالان و پیرمردها و پیرزن‌ها) حاضر شده بودند و در اربعین سرور و سالار شهیدان نوای ماتم سردادند.
پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی از ساعت ۱۰ صبح امروز(۱۵ شهریور) از میدان آزادی شهر کرمانشاه آغاز و به سمت مزار شهدا ادامه پیدا کرد.
قرائت زیارت اربعین، مداحی و اقامه نماز جماعت از برنامه‌های راهپیمایی جاماندگان اربعین در کرمانشاه بود و عزاداران حسینی در پایان مهمان سفره اهل بیت(ع) شدند.

در ادامه قسمت هایی از گفت و گوی خبرنگار پانا با جاماندگان اربعین حسینی ارائه می شود.

دانش آموزخبرنگار:محدثه بیگلریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار