تجلیل مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 تهران از رتبه‌های تک رقمی کنکور

کسب ۵ رتبه تک رقمی در کنکور سراسری، توسط دانش آموزان منطقه۴ تهران

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 تهران دستاورد بزرگ آموزش و پرورش منطقه 4 در کنکورسراسری 1402 و کسب 5 رتبه تک رقمی توسط دانش‌آموزان را موجب افتخار و سربلندی منطقه و شهر تهران دانست.

کد مطلب: ۱۴۰۰۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 تهران از رتبه‌های تک رقمی کنکور

مراسم تجلیل از رتبه های تک رقمی کنکور سراسری ۱۴۰۲ آموزش و پرورش منطقه4 تهران با حضور هادی زمانی نژاد، مدیر آموزش و پرورش، امیرحسین دلخواه، معاون آموزش متوسطه، مهناز اعتمادی، معاون آموزش ابتدایی، سید جواد فیاضی، معاون پرورشی و تربیت بدنی، مدیران و اولیا رتبه های تک رقمی کنکور، افتخارآفرینان منطقه 4 برگزار شد.

هادی زمانی نژاد در گفتگو با افتخاآفرینان، مدیران و اولیا این دانش آموزان تصریح کرد: دستاورد بزرگ آموزش و پرورش منطقه 4 در کنکور سراسری 1402 و کسب این موفقیت بزرگ را در گام نخست به این فرزندان ساعی و اولیای آنها و سپس به همه همکاران و معلمان عزیز به ویژه همکارانم در آموزش‌وپرورش منطقه 4 تبریک ویژه می‌گویم و ضمن قدردانی و تشکر ویژه از مدیر مدارس دبیرستان علامه حلی 10، هنرستان صبا، هنرستان روشنگر و معلمان ساعی و کوشا که در کسب این دستاورد هر کدام به سهم خود اثرگذار بودند، آرزو دارم این فرزندان پرتلاش و افتخارآفرین در تمامی مراحل زندگی و طی مدارج علمی موفق و پیروز باشند.

وی خطاب به دانش آموزان ادامه داد: تلاش و همت ستودنی شما در کسب رتبه های برتر مایه غرور و افتخار منطقه 4 و شهر تهران است. شما در میدان رقابت کنکور پیروزی بزرگی کسب کردید، اما موفقیت در زندگی روندی طولانی دارد. مسیری طولانی پیش رویتان است و بار سنگینی را بر دوش دارید و هر یک از شما می توانید الگویی برای دانش آموزان دیگر باشید.

شایان ذکر است در ادامه این نشست از علی رضایی رتبه 1 رشته ریاضی، کسری منتظری رتبه 6 رشته زبان، رادین بهارصفت رتبه 5 رشته ریاضی، فاطمه سهراب پور رتبه8 رشته هنر و آریانا وثوق آقا احمدی رتبه 6 رشته هنر توسط مدیر آموزش و پرورش تجلیل و تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار