محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با پانا مطرح کرد:

پرسپولیس ‌ نتوانست مهاجم مدنظر یحیی را بگیرد

طبق نظر ای اف سی تا «وار» نداشته باشیم، نمی‌توانیم میزبان باشیم

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس ‌معتقد است مهمترین مشکل چند سال اخیر سرخپوشان نداشتن یک تمام‌کننده بوده و باشگاه امسال هم نتوانست خواسته‌های گل‌محمدی را برآورده کند.

کد مطلب: ۱۳۹۹۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیس ‌ نتوانست مهاجم مدنظر یحیی را بگیرد

محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به توقف خانگی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: «پرسپولیس باید چه در خانه چه در بیرون حواس‌جمع بازی کند. بالاخره هر تیمی که مقابل آن‌ها قرار می‌گیرد، سعی می‌کند بسته و منظم پیش برود و روی ضد حملات بتواند به گل برسد. پرسپولیس هم آن‌طور که باید نتوانست بازی خوبی ارائه کند. وقتی تیمی فضاها را می‌بندد قشنگ به مشکل می‌خوریم و راه‌حلی نداریم. ضعف حرکات تکنیکی و خلاقیت در تیم باعث شده، وقتی بازی گره می‌خورد، کار پیش نرود.»

وی افزود: «باشگاه نتوانست نقاط ضعف تیم که مد نظر یحیی بود را برآورده کند. در چند سال اخیر ضعف پرسپولیس نداشتن مهاجم تمام‌کننده بود که بازهم امسال همین اتفاق افتاد. کار یحیی سخت شده است و بدون شک با این روند تیم به جایی نمی‌رسد. مگر می‌شود باشگاهی مثل پرسپولیس نتواند یک مهاجم طراز اول بگیرد؟ اصلا نمی‌دانم چرا این تبدیل به بحران شده است.»

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: «درست است تیم‌های ربیعی فوتبال بازی می‌کنند اما او این بار مقابل پرسپولیس آمد و بازی را کاملا بست. از او بعید بود اما با سیاست تارتار که فصل پیش آن‌جا بود، پیش رفت. تیمش عقب بازی کرد و توانست هم فضاها را ببندد و هم از اشتباهات ما استفاده کند. اگر آن اشتباه را خط دفاع ما نمی‌کرد، بدون‌شک ذوب‌آهن به دروازه پرسپولیس نمی‌رسید. البته که آن‌ها خیلی دویدند و با تحت فشار گذاشتن بازیکنان صاحب توپ، توانستند به گل برسند.»

محمدرضا مهدوی گفت: «بیرانوند رفته بود، اوت را بگیرد اما نعمتی او را ندید. متاسفانه گل بدی خوردیم و نتوانستیم بازی خانگی را ببریم. یحیی باید راه‌حلی برای این مشکل گلزنی پیدا کند. البته او شانس آورده که دفاع وسط‌های گلزن دارد. امیدوارم شهاب هم هرچه زودتر پایش به گلزنی باز شود. در هر صورت پرسپولیس به یک بازیکن نیاز دارد و اصلا هم مهم نیست قیمتش چقدر باشد. اگر این مشکل حل نشود، به بحران می‌خوریم.»

وی تاکید کرد: «به بازی زیبا امتیاز نمی‌دهند. پرسپولیس هم وقتی در آزادی میزبان است، با این شرایط فایده‌ای ندارد. در تهران هم غریب است. تماشاگر به تیم روحیه مضاعف می‌دهد. همیشه سرخابی‌ها پرطرفدار بودند و به تماشاگر عادت دارند. نباید بخاطر بی‌برنامگی و بی‌سلیقگی عده‌ای که اصلا فوتبال اهمیتی برایشان ندارد، پرسپولیس ضرر کند.»

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و گروه دشوار سرخپوشان افزود: «گروه دشواری است و بدون شک باید خیلی با تمرکز پیش برویم. بهترین تیم‌های آسیا در این گروه هستند. بهترین‌ها دور هم جمع شدند. طبق نظر ای اف سی هم تا «وار» نداشته باشیم، ما نمی‌توانیم میزبان باشیم. کار خیلی دشوار است. باید به حال فوتبال ما تأسف بخوریم که نتوانستیم یک شرایط نرمال را مهیا کنیم.»

محمدرضا مهدوی با اشاره به نیمکت‌نشینی گولسیانی گفت: «هرچه در مورد این بازیکن بگویم کم است. یک فوتبالیست جنتلمن، به تمام معنا حرفه‌ای و فوتبال بلد. هر وقت بازی می‌کند با تمام توان می‌جنگد. واقعا حیف است چنین کسی روی نیمکت باشد. شاید اگر مربیان دیگری بودند از تو به‌عنوان مهاجم نوک سود می‌بردند اما حیف که یحیی این سبک بازی را دوست ندارد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار