مرتضی کرمانی مقدم در گفت‌وگو با پانا:

روح و انگیزه پرسپولیس را گرفته‌اند

فکر بالارفتن از گروه لیگ قهرمانان را باید از سر بیرون کنیم/ پرسپولیس در تهران غریب است/ بدموقع امتیاز از دست دادیم

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس گفت گروه این تیم در لیگ قهرمانان سخت است، الدوحیل، النصر و حتی استقلال تاجیکستان تیم‌های قدری هستند و اگر پرسپولیس مهاجم نگیرد باید فکر صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان را از سر خود بیرون کند.

کد مطلب: ۱۳۹۹۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
روح و انگیزه پرسپولیس را گرفته‌اند

مرتضی کرمانی مقدم در گفت‌وگو با پانا، با بیان اینکه پرسپولیس مقابل ذوب آهن در حد و اندازه خودش ظاهر نشد، اظهار داشت: «بازی خوبی شاهد نبودیم. آن تیم همیشگی نبودیم و به هم‌‌ریخته بازی کردیم. یکی از دلایلش هم این است که ما در خط حمله بازیکنی نداریم که بتواند توپ را پایین بیاورد و حفظ کند. فارغ از اینکه ما تمام کننده نداریم، بازیکنی نداریم که آن جلو بتواند حفظ توپ داشته باشد. خیلی اهمیت دارد که یک نفر این کار را بکند و مدافعان را مشغول کند. باید فکری به حال این مشکل اساسی بکنند که دچار بحران نشویم.»

وی افزود: «ما تمام‌کننده نداریم و هرچقدر خوب بازی کنیم، اهمیتی ندارد. جدا از این مسائل، واقعا تیم ما مقابل ذوب آهن نتوانست خوب کار کند. حریف خیلی دوید و فضاها را بست. بازی درگیرانه، فیزیکی و دفاعی ذوب آهن باعث شد تا تیم ما نتواند آن طور که باید کاری را پیش ببرد. ما می‌توانستیم ببازیم. خدا را شکر که نباختیم. یکسری مشکلات مالی و عدم پرداختی‌ها هم کم کم دارد، دردسرساز می‌شود. به مرور زمان بازیکنان هم هرچقدر صبر به خرج بدهند، روی آنها تاثیر می‌گذارد و تمرکزشان را می‌گیرد.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: «من جای باشگاه باشم اصلا در ورزشگاه خالی بازی نمی‌ک‍نم. بگذارید ۳ بر صفر کنند. این طور قشنگ‌تر است که ما بخواهیم بی‌روح و بدون انگیزه بازی کنیم. استقلال ‍‍هم مثل ما دارد اذیت می‌شود. دو تیم باید هماهنگ شوند و اجازه ندهند حقشان را بخورند. اگر آزادی نمی‌تواند میزبان تماشاگر باشد، جایی بگذارند که تماشاگر بتواند برود. اگر ۵ هزار نفر هم بروند، کلی تیم جان می‌گیرد. پرسپولیس در تهران غریب است. جای یحیی بودم واقعا نمی‌گذاشتم بازی بدون تماشاگر باشد. چرا باید برای ورزشگاهی که فرسوده است و تماشاگر نمی‌تواند برود، پول بدهند.»

مرتضی کرمانی مقدم گفت: «هیچ کسی در مملکت ما سرجایش نیست. فوتبال هم همین طور. فوتبال عربستان را ببینید و آن وقت وضعیت ما را هم مقایسه کنید با آنها. بهترین ورزشگاه ما را خراب کردند. شک نکنید تماشاگر داشتیم ذوب آهن را می‌بردیم. بدموقع امتیاز از دست دادیم. این دو امتیاز خانگی خیلی حیف شد و شک نکنید آخر فصل همین ما را اذیت می‌کند. تیم ما اصلا روح و انگیزه نداشت و انگار خسته بودند. روح و انگیزه ما را گرفتند. تیم شاداب نبود.»

وی تاکید کرد: «هیچ مدعی جدیدی در لیگ نداریم. سال قبل هم همین بود. اینکه تیمی بیاید و یقه بقیه را بگیرد شاید امسال ببینیم اما مدعی قهرمانی جدیدی نداریم. همان مدعیان سنتی پرسپولیس و استقلال و سپاهان در نهایت جام می‌گیرند. البته یکی دو مربی مثل تارتار در ملوان خوب کار می‌کند. گل گهر با مربی خارجی‌اش توانسته خوب نتیجه بگیرد. امسال لیگ سختی داریم و اگر مهاجم نخریم به مشکل می‌خوریم. بازی با ذوب تازه اولین مشکل بود.»

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به قرعه سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: «گروه بدی افتادیم. بدون شک الدوحیل، النصر و حتی استقلال تاجیکستان تیم‌های قدری هستند. باید مهاجم بگیریم. وگرنه با این شرایط باید فکر صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان را از سر خود باید بیرون کنیم. تیم ما سال قبل ۳ قهرمانی آورد اما بچه‌ها هنوز پولشان را نگرفتند. آن وقت یک عده می‌گویند فوتبالیست فلان قدر پول می‌گیرد. این بچه‌ها دارند زحمت می‌کشند و حقشان است بگیرند. نباید پول این بچه‌ها را بخورند. پول آنجایی حیف ‌و میل می‌شود که یک مشت بازیکن بی‌کیفیت و مفت خور خارجی می‌گیرند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار