رئیس بیمارستان خاتم الانبیاءخلیل آباد:

هدف پزشک باید خدمت به خدا و مردم باشد

خلیل آباد (پانا) - رئیس بیمارستان خاتم الانبیاءخلیل آباد گفت دانش‌آموزان باید هدف داشته باشند و اگر می‌خواهند پزشک شوند باید هدفشان خدمت به خدا و مردم باشد زیرا با اهداف مادی برای خود و جامعه مشکل ایجاد می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۹۸۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
هدف پزشک باید خدمت به خدا و مردم باشد

محمدجواد یزدانی رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء خلیل آباد در گفت و گو با پانا گفت: «یکی از ارزشمندترین شغل‌های جامعه شغل پزشکی است. البته این مشروط به این است که پزشک به وظایف خودش درست عمل کند و قطعاً اگر با دلسوزی و تعهد به این شغل نگاه شود، بزرگترین ارزش‌ها را در درگاه خداوند متعال خواهد داشت.»

یزدانی ادامه داد: «پزشکی شغلی است که هر لحظه ای انسان اراده کند می‌تواند یک خدمت را به مردم ارائه دهد و این بزرگترین نعمتی است که خداوند متعال به انسان داده و بستری برایش فراهم کرده که می‌تواند به طور دائم خدمت را جاری و ساری بداند.»

وی توصیه کرد: «من به همه دانش آموزان عرض می‌کنم که اگر کسی قرار است وارد این رشته بشود، اولین نکته این است که برای خودش باید یک هدف تعیین کند. هدف هم از نظر اینکه تلاش کند که به این نقطه برسد. قطعاً لازمه آن مطالعه و تلاش زیاد برای کسب اطلاعات بیشتر است. از طرفی از همان ابتدا که این هدف را برای خودش تعیین کرد سعی کند با نیت خدمت به مردم و با نیت خدایی وارد این رشته شود، چون اگر انسان بخواهد به خاطر منافع مادی وارد این رشته شود، مشکل ایجاد خواهد کرد هم برای جامعه و هم برای خودش.»

خبرنگار دانش آموز: یونس رمضانیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار