نایب رئیس مجمع شورای دانش‌آموزی البرز در گفت و گو با پانا:

مجلس دانش‌آموزی بخشی از فرآیند تربیتی نخبگان است

کرج (پانا) - نایب رئیس مجمع شورای دانش‌آموزی البرز در حاشیه افتتاحیه مجمع شورای دانش‌آموزی استان عنوان کرد مجلس دانش‌آموزی بخشی از فرآیند تربیتی نخبگان است که او در آن بزرگ شده است.

کد مطلب: ۱۳۹۸۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش‌آموزی بخشی از فرآیند تربیتی نخبگان است

محمد فلاح نژاد، نایب رئیس مجمع شورای دانش آموزی استان البرز در توصیف فضای مجلس دانش آموزی درگفت و گو با پانا عنوان کرد: «مجلس دانش آموزی بستری را برای رسیدن به خودشناسی و خودآگاهی فراهم می‌کند و تکمیل کننده فرآیند تربیت سیاسی و اجتماعی است. معتقدم حضور در مجلس دانش آموزی از من فرد حقوقی و ضابطی ساخته است و همچنین موجب شده در صدد کشف توانایی ها و استعدادهایم تلاش بیشتری داشته باشم و به خودآگاهی بیشتری دست یابم.»

وی در تشریح برنامه های خود در مجمع شورای دانش آموزی اظهار کرد: «مطمئنا من و سایر نمایندگان مجلس دانش آموزی سعی داریم به عنوان نماینده ای از جانب قشر دانش آموز و فرهنگی جامعه پیگیر خواسته ها و نیازهای بارز و اساسی این قشر باشیم. بنابراین تلاش خواهیم کرد نیازهای دانش آموزان در زمینه های پرورشی و فرهنگی، تربیتی، امکانات و سایر نیازهایشان را به گوش مدیران و مسئولین آموزش و پرورش برسانیم. بدون شک دغدغه مندی نمایندگان مجلس دانش آموزی می‌تواند در زمینه های گوناگون برای قشر دانش آموز و فرهنگی جامعه کمک کننده باشد. همچنین بهره گیری از نظرات دانش آموزان در اصلاح قوانین، مقررات و طرح ها و برنامه های مرتبط با آنها از دیگر اقدامات لازم در مجلس دانش‌آموزی است.»

فلاح نژاد در پایان یادآوری کرد: «یکی از رایج‌ترین آسیب‌های اجتماعی قابل توجه در میان دانش‌آموزان و نوجوانان نبود خودشناسی و خودآگاهی است. راهکاری که به شخصه پیشنهاد می‌کنم شرکت و حضور در فعالیت‌های دانش‌آموزی مدارس و ادارات، گردهمایی‌ها و مجالس دانش‌آموزی و انجام فعالیت‌های جمعی است که دانش‌آموزان را به خودشناسی می‌رساند و آن‌ها را در برداشتن قدم‌هایی به جهت یافتن استعدادهایشان یاری می‌کند.»

دانش آموزخبرنگار: ابوالفضل جانی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار