سردار نقدی رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت 13 آبان شد

تهران (پانا) - حجت الاسلام والمسلمین موسی‌پور نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی حکمی سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی را به سمت 'رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت یوم الله 13 آبان' منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۶۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
سردار نقدی رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت 13 آبان شد

متن حکم صادره به شرح زیر است:

برادر گرامی سردار سرتیپ بسیجی جناب آقای محمدرضا نقدی (زیده عزه)

سلام علیکم؛

انقلاب اسلامی در سایه تفضلات الهی در طول حیات پر برکت خود دارای حوادث ماندگار و روزهای پرافتخاری است که در ادبیات سیاسی و معارف اسلامی از آن به عنوان یوم‌الله یاد می‌شود. ایام‌الله تجلی خاص خداوند به تلاش‌های خالصانه و مؤمنانه و ایجاد گشایش از تنگناها و فتح و ظفر در سایه تقوا و توکل به ذات باریتعالی است.

13آبان که سالروز تبعید حضرت امام (ره) و مبارزه قهرمانانه جوانان برومند دانش‌آموز ما در مقابل طاغوت و شهادت مظلومانه عده‌ای از آنها است یکی از ایام الله انقلاب اسلامی است که با تسخیر لانه فساد و جاسوسی امریکا ضربه دردناکی به هیمنه پوشالی این رژیم جهانخوار از سوی ملت غیور و بزرگ ایران زده و ثابت شد با اعتصام به قدرت لایزال الهی میتوان راست قامتانه و مردانه در مقابل دنیای کفر ایستاد و با تقدیم آرمان‌ها از آرمان و ارزش‌های خود با قاطعیت دفاع و شعار مبارزه با استکبار را، به‌عنوان پرچم و مشعلی، حفظ و این علمِ برافراشته را 44 سال به اهتزاز درآورد.

حال که در کشاکش جنگ شناختی و تهاجم تمام عیار ترکیبی با استکبار و کانون‌های شیطانی صهیونیستی کشورهای غربی و در آستانه 13 آبان دیگر و ان‌شاءالله خلق حماسه دیگری از سوی ملت بزرگ ایران و جوانان فهیم و مقطع شناس کشورمان هستیم جناب‌عالی را که از یاران صدیق انقلاب و مجاهدان و پیشکسوتان مبارزه با استکبار جهانی هستید بعنوان «رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت یوم الله 13 آبان» منصوب می‌نمایم.

امید است در سایه سار الطاف حق تعالی و با همکاری تمامی دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی و ظرفیت‌های تشکل‌های مردمی و حضور موثر دانش آموزان، دانشجویان و تمامی اقشار مختلف مردم، شاهد فرو ریختن سازه سست استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و از هم پاشیدن تارهای پوسیده بیوت عنکبوتی آنان باشیم.

محمدحسین موسی‌پور

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار