مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر و شهدای شهریورماه برگزار شد

تهران (پانا) - مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر و شهدای شهریورماه با حضور خانواده این شهدا، تعدادی از شخصیت‌های کشوری و همچنین جمعی از مردم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۰۰۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر و شهدای شهریورماه برگزار شد

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی، معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در این مراسم طی سخنانی با بیان اینکه شهدای شهریور ماه هر کدام یک عنصر شاخص و تاثیر گذار در نظام جمهوری اسلامی هستند و در سیر انقلاب نقش به سزایی داشتند، اظهار کرد: شهدای این ماه، از شهدای ترور هستند و ناجوانمردانه توسط منافقین کوردل به شهادت رسیدند؛ منافقینی که این روزها به وسیله رسانه‌های مزدور دنیای استکبار خود را دلسوز مردم معرفی می‌کنند درحالی که دست آنها به خون شهدای این سرزمین آغشته است.

وی تاکید کرد: منافقین و سلطنت طلب‌ها به اندازه کافی در حق ملت ایران ظلم کرده‌اند و امروز ملت ایران با هوشیاری و آگاهی در برابر آنها ایستادگی کرده‌اند.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در پایان با اشاره به انفجار دفتر نخست وزیری در روز هشتم شهریور ماه سال ۱۳۶۰ گفت: رئیس جمهوری و نخست وزیر مملکت در یک لحظه در آتش نفاق سوختند؛ ۲ شهیدی که برای همیشه در نظام جمهوری اسلامی الگوی دولت مردمی و حکمرانی مردمی هستند. دولت رجایی و باهنر ۲۸ روز بیشتر عمر نکرد اما برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

در این مراسم همچنین مجتبی ذوالنوری، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نیز به سخنرانی پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار