رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی:

بسترهای شاد با محتوای پربار برای حضور دانش‌آموزان در مراسم‌های ملی در نظر گرفته شود

تبریز (پانا) - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌شرقی بر اجرای برنامه‌های شاد با محتوای پربار در مراسم ۱۳آبان و تمام برنامه‌های ملی برای دانش‌آموزان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۰۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
بسترهای شاد با محتوای پربار برای حضور دانش‌آموزان در مراسم‌های ملی در نظر گرفته شود

حجت الاسلام والمسلمین میکائیل اسکندری در جلسه هماهنگی برنامه های ۱۳ آبان در تالار معلم تبریز گفت: بیشترین مسئولیت برگزاری مراسم ۱۳آبان بر عهده دستگاه تعلیم و تربیت است و انتظار است دستورات به صورت بخشنامه به نواحی و مناطق ابلاغ شود.

نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در سطح مدارس استان، فراخوان مسابقات فرهنگی و هنری و انشانویسی و کتابخوانی، فیلم کوتاه، کاریکاتور و شب شعر دانش آموزی در مدارس با موضوعات مرتبط با استکبار جهانی، فراخوان ادبی در سطح استان، برگزاری گفتمان سیاسی ویژه دانش آموزان و خانواده ها در مدارس از طریق اداره کل، برگزاری نشست ها و کرسی های آزاداندیشی ویژه دانش آموزان توسط اداره کل، برگزاری تبیینی سه رخداد مهم ۱۳آبان ویژه دانش آموزان از برنامه های پیش بینی شده برای روز دانش آموز است که توسط رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بیان شد.

وی حضور فعال گروه های سرود دانش آموزی را یادآور شد و گفت: گلباران شهدای زینبیه و ثارالله میانه از ویژه برنامه های ۱۳ آبان خواهد بود و ضرورت دارد بسترهای شاد و محتوای پربار برای حضور دانش آموزان در نظر گرفته شود.

دانش آموز خبرنگار: امیرمهدی سلطانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار