پیروی:

پیشرفت کشور درگرو اجرای دقیق بیانیه گام دوم و سند تحول است

بوشهر(پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آبپخش گفت با اجرای دقیق و هدفمند بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، کشور در آینده می‌تواند پیشرو و سرآمد منطقه باشد.

کد مطلب: ۱۳۹۶۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد
پیشرفت کشور درگرو اجرای دقیق بیانیه گام دوم و سند تحول است

شهریار پیروی در سی و هفتمین اجلاس سالیانه مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور در گفتگو با پانا اظهار کرد: با توجه به اینکه برنامه هفتم توسعه کشور در حال بررسی و تدوین است، باید از این فرصت برای اختصاص مصوبات مناسبی در راستای ارتقا شاخص‌ های کمی و کیفی آموزش و پرورش، کاهش افراد بازمانده از تحصیل و افرایش نرخ باسوادی استفاده شود.

پیروی گفت: تحقق افزایش کیفیت معیشت معلمان، عدالت آموزشی، تحصیل رایگان و افزایش سرانه مدارس دولتی، باید در اولویت همه قوا در برنامه هفتم باشد.

پیروی تصریح کرد: مهمترین مشکل دستگاه تعلیم و تربیت، عدم اجرای دقیق عدالت آموزشی است که البته خوشبختانه وزارت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم، اهتمام جدی به حل بنیادین این چالش بزرگ دارد.

وی در پایان در خصوص تفاوت دو اجلاس اخیر مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق کشور گفت: در اجلاس حضوری سی و ششم، زمینه تبادل نظر و تجارب با همکاران سایر استان‌ها فراهم بود اما از سویی در اجلاس امسال، فرصت بهتری برای کارشناسی و بررسی بیشتر برنامه‌ها و فعالیت‌ها بود.

خبرنگار : امیر محمد گنخکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار