معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

تلاش می‌کنیم فعالیت‌های پرورشی در کف مدارس دیده شود

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت تلاش بر این است فعالیت‌های پرورشی در کف مدارس دیده شود و از لحاظ نیروی انسانی نیز قرار است استخدام خوبی در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ انجام شود.

کد مطلب: ۱۳۹۶۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
تلاش می‌کنیم فعالیت‌های پرورشی در کف مدارس دیده شود

مهدی نم نبات، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت وگو با پانا گفت: «بحث اصلی دغدغه های معاونین پرورشی در مدارس، اولین مورد بحث تربیت است. این که چگونه در راستای تربیت جوانان و نوجوانانی که در خدمتشان هستیم فعالیت کنیم، طوری عمل کنیم که مورد رضای خدا و امام زمانمان باشد.»

وی افزود: «دغدغه دومی که برای معاونین پرورشی وجود دارد، بحث فضا و امکانات است، بعضا فضا و امکانات کم است، در حوزه پرورشی کمبود نیرو داریم و بحث سوم بحث توانمندی است. در همین راستا ما دوره توان افزایی را آغاز کردیم که اولین بار است این دوره برگزار می شود.»

مهدی نم نبات تاکید کرد: «الحمدلله امسال بودجه های بهتری نسبت به سال های گذشته در مجلس تصویب شده است و در حال تخصیص دادن به مرور زمان به مدارس است. همانطور که حضرت آقا فرمودند دغدغه وزارتخانه این است که فعالیت های پرورشی در کف مدارس دیده شود و از لحاظ نیروی انسانی نیز قرار است استخدام خوبی را در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ داشته باشیم.»

در ادامه رئیس اداره قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: «در دوره سفیران تربیت به معاونان و مربیان پرورشی مدارس اعلام شد که قرار است انشالله اتفاقات خوبی در حوزه فعالیت های قرآن، عترت و نماز استان بیفتد.»

بهنام محمدیان افزود: «خبر خوبی برای دختران داریم و قرار است رشته ترتیل از طرف وزارتخانه به عنوان یکی از رشته های اصلی، به رشته های مسابقات و تا مرحله کشوری برگردد.»

وی افزود: «فعالیت هایی نیز پیرامون مسابقات حفظ خواهیم داشت. اعم از حفظ موضوعی و حفظ پنج جزء و ویژه برنامه هایی نیز برای حفظ جزء سی در استان داریم که قرار است با این برنامه ها در خدمت دانش آموزان باشیم.»

دانش آموز خبرنگاران: ستایش صالح پور ،هستی جعفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار