معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش:

10 محور تعیین‌شده در اجلاس مدیران آموزش‌وپرورش از اولویت‌های دستگاه تعلیم و تربیت است

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت هر یک از محورهای ده‌گانه اجلاس سراسری مدیران و روسای آموزش و پرورش به یک استان محول شده که در این بین موضوع «ارتقای جایگاه معلم» به استان فارس واگذار شده و دبیرخانه آن نیز در شیراز راه‌اندازی شده است.

کد مطلب: ۱۳۹۶۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
10 محور تعیین‌شده در اجلاس مدیران آموزش‌وپرورش از اولویت‌های دستگاه تعلیم و تربیت است

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ علیرضا کاظمی در حاشیه سی‌وهفتمین اجلاس سراسری مدیران و روسای آموزش و پرورش در شیراز اظهار کرد: سی‌وهفتمین اجلاس سراسری مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور با حضور 3 استان در تهران و سایر استان‌ها به صورت غیرحضوری در حال برگزاری است.

وی افزود: هم‌اندیشی و تعامل بین مدیران آموزش و پرورش در رده‌های ستادی، میانی و صف از جمله اهداف برگزاری این اجلاس است که هرساله انجام می‌شود.

کاظمی، تعیین محورهای ده‌گانه در اجلاس را از تفاوت‌های این دوره با اجلاس‌های گذشته برشمرد و تصریح کرد: این محورها قبل از شروع اجلاس در مناطق آموزشی مورد بررسی قرار گرفت و پاسخ‌های مناطق پس از جمع‌آوری در روز اول اجلاس در ۳۲ استان کشور، نقد و بررسی شد و جمع‌بندی آن‌ها نیز در روز دوم با حضور وزیر آموزش و‌پرورش ارائه شد.

کاظمی ادامه داد: 10 محور تعیین‌شده در این اجلاسیه، جزو اولویت‌های برنامه آموزش و پرورش بوده است. از جمله تقویت مدارس عادی دولتی، نقشه راه سند تحول، بازگشایی مدارس و سایر موضوعاتی که در اولویت برنامه‌های آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید قرار دارد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: هر یک از محورهای ده‌گانه به یک استان محول شده و موضوع «ارتقای جایگاه معلم» به استان فارس واگذار شده و دبیرخانه آن نیز در شیراز راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: در روز دوم اجلاس، موضوعات ده‌گانه با حضور وزیر آموزش و پرورش بررسی و در نهایت جمع‌بندی خواهد شد.

کاظمی، توجه به مسائل تربیتی و اخلاقی را از دیگر محورهای مورد بحث در این اجلاس برشمرد و افزود: تعامل و هم‌اندیشی مدیران در این اجلاس باعث خواهد شد تا بازگشایی مدارس با آمادگی بیشتری صورت گیرد و برنامه‌های حاصل از اجلاس را در طول سال تحصیلی پیاده کنیم تا منجر به ارتقای کیفیت آموزشی و تربیتی شود.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: این اجلاس با شعار «معلم تمدن‌ساز، مدرسه اثربخش، ایران قوی» در حال برگزاری است و امیدواریم ماحصل آن ارتقای نظام تعلیم و تربیت باشد.

کاظمی اذعان کرد: از مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس و سایر همکاران در خصوص برنامه‌ریزی برای اجرای مطلوب پروژه مهر و همچنین حضور مدیران و روسای آموزش و پرورش مناطق استان فارس در این اجلاس تقدیر می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار