سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران مطرح کرد

موفقیت در همه عرصه‌ها از طریق تربیت دانش‌آموزان قرآنی

مشهد(پانا) - سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران گفت موفقیت در همه عرصه‌ها از طریق تربیت دانش‌آموزان قرآنی صورت می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۳۹۵۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت در همه عرصه‌ها از طریق تربیت دانش‌آموزان قرآنی

حجت گنابادی نژاد، سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران در اختتامیه مسابقات قرآن عترت و نماز گفت: یکی از جلوه ها و ماموریت های اصلی قرآن کریم، عرصه های ولایتی آن است، همانطور که ماموریت اصلی آموزش و پرورش هدایت انسان در مسیر فضیلت‌ها است. تردید نکنیم که هیچ سرمایه و منبعی برای هدایت بهتر از قرآن نیست. خوش به حال شما جوانان قرآنی که به قرآن، این سرمایه بزرگ روی آوردید. هیچ سرمایه ای به اندازه قرآن به کار شما نمی آید.

سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران ادامه داد: اگر می‌خواهید قرآن الگو شود چاره ای ندارید جز اینکه به قرآن روی آورید. اگر بخواهیم در همه عرصه ها موفق باشیم باید دانش اموزان قرآنی تربیت کنیم.

گنابادی نژاد افزود: امروز اگر می‌بیند اهانت به قرآن انجام شده ، یک علت آن این است که رشد سرعت فرهنگ قرآن در جامعه پر شتاب شده است و دلیل دوم اینکه همه آنچه که غرب داشتند در پیشرفت های مادی و دنیایی به‌بن بست رسیده است.

وی در پایان بیان کرد: از اینکه در بین شما دانش آموزان پر افتخار و تمدن سازان نوین آینده ایران اسلامی حاضر شدیم احساس افتخار میکنم؛ انشاءالله سنگر های بزرگی که در پیش روی شما وجود دارد به برکت قرآن، به برکت عترت و موفقیت های قرآنی شما فتح شود.

دانش آموز خبرنگار: رقیه زهرا علی‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار