معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار مشهد:

سرانه آموزشی مشهد به ویژه در حاشیه شهر از دغدغه‌های ما و آموزش و پرورش بوده است

مشهد (پانا) - معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار مشهد گفت سرانه آموزشی مشهد به ویژه در حاشیه شهر از دغدغه‌های مهم و آموزش و پرورش بوده است و این نهاد تعلیمی به جای آنکه بخواهد به برنامه‌ریزی برای آموزش بپردازد، باید به مکان کلاس بیاندیشد.

کد مطلب: ۱۴۲۶۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
سرانه آموزشی مشهد به ویژه در حاشیه شهر از دغدغه‌های ما و آموزش و پرورش بوده است

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار مشهد گفت: سرانه آموزشی مشهد به ویژه در حاشیه شهر از دغدغه های ما و آموزش و پرورش بوده است و این نهاد تعلیمی بجای آنکه بخواهد به برنامه ریزی برای آموزش بپردازد، باید به مکان کلاس بیاندیشد.

محسن داوری، معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار مشهد در مراسم افتتاح مدرسه امام موسی کاظم (ع) در ناحیه یک بیان کرد: در طرح تحول حاشیه شهر مشهد و با تاکید و همراهی استاندار که در سال ۱۴۰۱ مصوب شد، بر آن شدیم تا مشکل سرانه آموزشی مان را رفع کنیم. متاسفانه سرانه آموزشی ما در حاشیه شهر کمتر از ۱.۲ متر است و باید فکری برای آن می شد.

وی در پایان افزود: به همین منظور، از ظرفیت های خیرین، شهرداری مشهد و آستان قدس برای تأمین زمین و ساخت و ساز بهره بردیم و انشاالله تا اردیبهشت ۱۴۰۳، هر سه شنبه یک مدرسه در حاشیه شهر مشهد مقدس آماده بهره برداری خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار