استاندار خراسان‌‌رضوی:

۴۰۰ کلاس درس در حاشیه شهر مشهد افتتاح خواهد شد

مشهد(پانا)_ استاندار خراسان رضوی در مراسم افتتاح دبستان امام موسی کاظم (ع) در قالب طرح «سه‌شنبه‌های امید» بیان کرد: کمبودها و عقب‌ماندگی‌های جدی در حوزه‌های مختلف وجود دارد و باید به سرعت در جهت رفع کمبودها براییم و یکی از زیرساخت‌های مهم برای ما، تأمین فضای آموزشی حاشیه شهر مشهد است.

کد مطلب: ۱۴۲۵۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد
۴۰۰ کلاس درس در حاشیه شهر مشهد افتتاح خواهد شد

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان‌‌رضوی گفت :سرانه آموزشی کنونی به هیچ عنوان قابل قبول نیست و اولویت ما رفع مشکل آن است.تا آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ تعداد ۴۰۰ کلاس درس در حاشیه شهر مشهد افتتاح می‌گردد تا کلاس‌های ۳ شیفت به ۲ شیفت و در نهایت به روال عادی شیفت‌ها بازگردیم.
وی اظهار کرد : در طرح تحول حاشیه شهر مشهد، شهرداری بیش از ۵۰ درصد از اعتبارات عمرانی خود را به این مناطق اختصاص داده است و ۳۰ درصد از بودجه عمرانی دستگاه‌های اجرایی استان نیز در این منطقه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
نظری ادامه داد : و امروز به عنوان اولین مدرسه تا اردیبهشت ماه نیز هر هفته افتتاح مدارس وجود دارد در قالب طرح سه شنبه های امید و تا سال جاری کمی از این کمبود ها در سطح استان و در بخش های مختلف با نگاه و تفکر جهادی در حاشیه شهر مشهد جبران شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار