در بیست و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر

کسب ۶ مقام توسط دانش‌آموزان خراسان‌رضوی

مشهد (پانا) - بیست و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر با نیازهای ویژه کشور در شیراز در 3 رشته دو و میدانی کم‌توان ذهنی، گوی‌رانی و دو و میدانی سندرم داون به پایان رسید.

کد مطلب: ۱۳۹۴۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
کسب ۶ مقام توسط دانش‌آموزان خراسان‌رضوی

جواد روحانی، رییس آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی ایجاد انگیزه، شور و نشاط و ارتقای سلامت جسمانی و روانی دانش آموزان را از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات دانست.

وی بیان کرد: در سند تحول بنیادین، ساحت زیستی و بدنی ناظر به حفظ و ارتقای سلامت و رعایت بهداشت جسمی و روانی متربیان در مقابل خود و دیگران، تقویت قوای جسمی و روانی، مبارزه با عوامل ضعف و بیماری است که در صورت اجرای درست آن اهداف سند تحول بنیادین محقق خواهد شد.

روحانی گفت: دانش آموزان می‌توانند با حضور در مسابقات مخصوص به خود، اعتماد به نفس خود را بالا برده و شرایط بهتری را برای روابط اجتماعی بوجود آوردند.

این مقام مسئول افزود: افراد دارای معلولیت با رشادت و غیرت خویش توانایی‌های خود را به منصه ظهور گذاشته‌اند تا همگان باور کنند هیچ عامل و دلیلی نمی‌تواند مانع کسب موفقیت در عرصه‌های زندگی افرادی که دارای معلولیت هستند، باشد.

وی ضمن قدردانی از زحمات دانش آموزان ورزشکار، مربیان و سرپرست تیم، این موفقیت های ارزشمند را به تمامی معلمان و مربیان دلسوز آموزش و پرورش استثنایی تبریک گفت.

نتایج این دوره از مسابقات به شرح ذیل است:

کسب مقام سوم تیمی دوومیدانی سندرم داون از هنرستان همیاران صالحه

فاطمه کسرائی ، مقام سوم ۲۰ متر انفرادی از هنرستان همیاران صالحه

ساجده امیرزاده مقام سوم پرش طول از هنرستان همیاران صالحه

آیدا محرر مقام اول رشته گوی رانی از هنرستان همیاران صالحه

عسل زارع مقام دوم رشته گویرانی از هنرستان همیاران صالحه

فاطمه الماسی مقام سوم رشته گوی رانی از هنرستان همیاران صالحه را کسب کردند.

دانش آموز خبرنگار : فاطمه زرنگ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار