با حضور ورزشکاران ۲۰ استان کشور:

آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور در یاسوج برگزار شد

یاسوج (پانا) - آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور یادواره مدارس زینبیه و ثارالله شهرستان میانه و شهید شاخص روح الله عجمیان در رشته هندبال در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۹۵۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور در یاسوج برگزار شد

این آیین افتتاحیه با حضور دانش‌آموزانی از ۲۰ استان کشور و با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، سید ناصر حسینی پور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون ، حسین بابویی رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی، مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاونین آموزش و پرورش استان برگزار شد.
رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور در این آیین ضمن گرامیداشت یاد شهدای دوران دفاع مقدس گفت: از حمایت‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد تشکر می‌کنم و حضور نماینده مردم گچساران آقای حسینی پور، آقای روشنفکر، مدیرکل ورزش و جوانان استان و معاون‌ایشان، ریاست محترم فدراسیون اسکیت خیر مقدم عرض می‌کنم.
حسین بابویی ضمن تقدیر از مدیرکل آموزش و پرورش و معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: سه ماه همکاران در اداره کل آموزش و پرورش استان تلاش کردند که زمینه برگزاری این مسابقات فراهم شود.
وی بیان کرد: ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر دانش‌آموز از سطح مدرسه، منطقه، استان درگیر مسابقات بودند و هم اکنون در ۵ شهر کشور میزبان ۷ هزار دانش آموز نخبه در رشنه‌های مختلف ورزشی هستیم که با هم به رقابت خواهند پرداخت.
بابویی افزود: امروز اگر کسی بخواهد از آینده کشور مطلع شود باید حال و روز آموزش و پرورش امروز را بررسی کند، اگر فضای مدارس را پر نشاط کنیم، ‌امید در جامعه ما زنده خواهد شد و آینده درخشانی را در سطح کشور رقم خواهیم زد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار