با کسب عنوان قهرمانی در رشته های فوتسال و بدمینتون مقطع متوسطه اول پسران کشور:

دانش آموزان ورزشکار استان خراسان رضوی خوش درخشیدند

تیم های فوتسال و بدمینتون متوسطه اول استان خراسان رضوی توانستند مقام قهرمانی سی و ششمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر سراسر کشور را به خود اختصاص دهند.

کد مطلب: ۹۴۲۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان ورزشکار استان خراسان رضوی خوش درخشیدند

صفدر سلطانی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان در این خصوص گفت: تیم فوتسال متوسطه اول پسران استان خراسان رضوی در سی و ششمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور در یک بازی حساس و نفس گیر و در ضربات پنالتی توانست تیم پر قدرت سیستان و بلوچستان را شکست داده و مقام قهرمانی را از آن خود کند و تیم های سیستان و بلوچستان و کردستان به ترتیب مقام های دوم و سوم این مسابقات را کسب نمودند.

وی افزود: این مسابقات از دوم لغایت ششم مردادماه با حضور ۳۱ تیم از سراسر کشور در شهر اردبیل برگزار شد.

سلطانی ادامه داد: همچنین تیم بدمینتون متوسطه اول استان خراسان رضوی توانست در سی و ششمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر سراسر کشور با شکست دادن تیم فارس، بر سکوی اول کشور بایستد و تیم فارس به مقام دوم و تیم های زنجان و یزد نیز به مقام سوم مشترک دست یافتند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی تصریح کرد: این دوره از مسابقات در رشته بدمینتون از یکم لغایت ششم مرداد ماه با حضور ۲۱ تیم از سراسر کشور به میزبانی استان گیلان در شهر رامسر برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار