آغاز مسابقات ورزشی دانش آموزان خراسان رضوی با حضور بیش از پنج هزار و 500 دانش آموز ورزشکار

مشهد(پانا)- معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از آغاز مسابقات ورزشی دانش آموزان استان با حضور بیش از پنج هزار و 500 دانش آموز ورزشکار از روز جمعه چهارم بهمن ماه 98 خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز مسابقات ورزشی دانش آموزان خراسان رضوی با حضور بیش از پنج هزار و 500 دانش آموز ورزشکار

صفدر سلطانی معاون تربیت بدنی و سلامت این اداره کل در خصوص برگزاری مسابقات دانش آموزی گفت: سی و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر استان و همچنین سی و هشتمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر استان از روز جمعه چهارم بهمن ماه 98 در رشته کشتی آزاد آغاز خواهد شد.

وی افزود: مسابقات ورزشی دانش آموزان خراسان رضوی با حضور پنج هزار و 534 دانش آموز دختر و پسر در قالب 539 تیم ورزشی در 26 رشته ورزشی از چهارم بهمن ماه 98 آغاز و تا تیرماه 99 ادامه می یابد و نفرات برگزیده این مسابقات به رقابت های کشوری اعزام خواهند شد.

سلطانی تصریح کرد: امسال مسابقات کشتی آزاد و کشتی فرنگی دانش آموزان کشور به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از 17 لغایت 21 اسفندماه 98 در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان گفت: آموزش و پرورش استان در دهه مبارک فجر دانش آموزان خود را در رشته های کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه ای به مسابقات کشوری اعزام خواهد نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار