محمد برزگر در گفت‌وگو با پانا:

پرسپولیس مهاجم نخرد به مشکل می‌خورد

شرایط میزبانی قهرمان خجالت‌آور است/ نباید شور و هیجان فوتبال را بگیرند/ برای شناخت مدعیان باید صبر کنیم

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است اگر سرخ‌پوشان مهاجم گلزن نخرند در لیگ و آسیا به مشکل خواهند خورد.

کد مطلب: ۱۳۹۴۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیس مهاجم نخرد به مشکل می‌خورد

محمد برزگر در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به برد پرسپولیس در اولین بازی فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: «خدا را شکر که در اولین بازی پرسپولیس توانست با دست پر و کسب ۳ امتیاز زمین را ترک کند. خیلی اهمیت دارد که تیمی شروع خوبی داشته باشد. اگر اشتباه نکنم، سال قبل ما در دو بازی ابتدایی دو مساوی داده بودیم. همیشه در هر تورنمنتی بازی اول سخت و دارای اهمیت است. روحیه تیم ما خوب بود. کمی ناهماهنگی داشتیم اما رفته رفته بهتر می‌شود. بالاخره نفرات جدیدی به تیم اضافه شدند و زمان می‌خواهند تا بتوانند خودشان را با بقیه وفق دهند. فراموش نکنید که تیم حریف هم قدرتمند بود و فوتبال خوبی به نمایش گذاشت.»

وی افزود: «تنها مسئله‌ای که در ترکیب تیم به چشم می‌خورد، نبودن یک مهاجم ششدانگ و گلزن است. حتما و باید پرسپولیس یک مهاجم خوب خارجی بگیرد. هرچقدر هم هزینه کنند، ارزش دارد. تیم نمی‌تواند با این شیوه پیش برود و حتما در لیگ و آسیا به مشکل می‌خوریم. درست است که شهاب زاهدی مهاجم خوبی است اما او نیاز به زمان دارد تا خودش را پیدا کند و هماهنگ شود. تیمی که در ۳ جام می‌خواهد شرکت کند باید چند مهاجم داشته باشد تا دست مربی هم باز باشد.»

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: «دیدید تیم آلومینیوم خیلی فشار آورد. تیم‌های مجتبی حسینی همیشه با نظم بازی می‌کنند. بیرانوند در یکی دو صحنه خیلی خوب عمل کرد. سال قبل عملکرد فوق‌العاده ولسیانی باعث شد تا بتوانیم دفاع قدرتمندی داشته باشیم. بهتر است یحیی و کادر فنی برای تیم راه‌حلی پیدا کنند تا او در ترکیب اصلی قرار بگیرد. حیف است چنین بازیکن با کیفیتی روی نیمکت بنشیند.»

محمد برزگر گفت: «غیبت کریم باقری به پرسپولیس ضربه می‌زند. حیف است چنین جواهری را نداشته باشیم. او از مفاخر فوتبال ایران است. امیدوارم هر مشکلی که پیش آمده، حل شود و بستر را برای حضورش روی نیمکت پرسپولیس فراهم کنند.»

وی با اشاره به وضعیت اسفناک ورزشگاه آزادی تاکید کرد: «آدم از این همه بی‌برنامه بودن تعجب می‌کند. مگر می‌شود در شروع لیگ چنین بلایی سر ورزشگاه آورد؟ تیم سال قبل ۳ جام گرفته و درحالی که باید افتتاحیه لیگ باکیفیت و جذاب باشد، این چنین با قهرمان برخورد می‌شود. مگر می‌شود تیمی نتواند از تماشاگرانش سود ببرد. هواداران پرسپولیس شور و هیجان فوتبال هستند و به بچه‌ها انرژی مضاعف می‌دهند. واقعا شرایط میزبانی تیم قهرمان خجالت‌آور بود. باید مدیریت هرچه زودتر کاری بکند تا تیم بتواند از تماشاگرانش استفاده کند.»

پیشکسوت پرسپولیس افزود: «تیم‌های مدعی را باید بعد از ۴، ۵ هفته که از لیگ گذشت، بشناسیم. البته گل‌گهر با مربی خارجی‌اش نتیجه ‌خیلی خوبی گرفت و فکر کنم بتواند بدرخشد. با این حال هفته‌های اول است و باید صبر داشته باشیم. تیم‌ها هنوز از آن سنگینی بیرون نیامده‌اند و یکی دو هفته طول می‌کشد تا شرایط خوبی پیدا کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار