در گفت‌وگو با پانا:

محمد برزگر : نهادهای نظارتی باید دقیق فوتبال لیگ دو را رصد کنند

بازی سرنوشت سازی با ویستا توربین داریم/پرسپولیس ۵ بازی فینال گونه دارد

تهران (پانا) - مدیرفنی تیم فوتبال اترک بجنورد گفت باید نهادهای نظارتی دقیق فوتبال لیگ دسته دوم را رصد کنند تا در هفته‌های باقی مانده که خیلی سرنوشت‌ساز هم است، تخلفی صورت نگیرد و حق تیمی ضایع نشود.

کد مطلب: ۱۳۶۲۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد
محمد برزگر : نهادهای نظارتی باید دقیق فوتبال لیگ دو را رصد کنند

محمد برزگر در گفت‌وگو با پانا، با بیان اینکه یکشنبه بازی حساسی در لیگ دسته دوم بین تیم های قعرنشین ویستا توربین و اترک بجنورد برگزار می شود، اظهار داشت: «همیشه در لیگ‌های پایین تر کار خیلی سخت است. تیم ما (اترک بجنورد) با ۱۷ امتیاز در رده دوازدهم و تیم ویستا با ۱۱ امتیاز در رده ی سیزدهم قرار دارند. ما با فاصله‌ ۶ امتیازی نسبت به حریف، بالاتر هستیم و واقعا این بازی سرنوشت ساز است. اگر ما برنده شویم، خودمان را در جدول حفظ می‌کنیم و اگر خدای ناکرده ببازیم، کار سخت خواهد شد. در چنین شرایطی ما می‌خواهیم عدالت رعایت شود و هر تیمی که شایسته است، بتواند به حق خودش برسد.»

وی افزود: «تیم ما به لحاظ آمادگی در شرایط خوبی قرار دارد و بچه‌ها حساسیت این بازی را می‌دانند. از وقتی به عنوان مدیر فنی اضافه شدم، تلاش کردیم تا تیم از لحاظ روحی روانی خودش را بازسازی کند و به توانایی‌اش ایمان داشته باشد. این باشگاه شخصی است و مالک از جیبش هزینه کرده است. حیف است که سهمیه آنها در لیگ دو از دست برود. ما تلاش می‌کنیم تا تیم بتواند در لیگ دو حفظ شود. اما انتظار داریم نهادهای نظارتی و فدراسیون فوتبال در هفته‌های باقی مانده به صورت ویژه لیگ دو را رصد کنند تا خدای ناکرده حق تیمی ضایع نشود. همه دارند در این شرایط سخت تلاش می‌کنند و انتظار می رود، نظارت دقیقی روی برخی تحرکات تیم‌ها صورت بگیرد.»

مدیرفنی تیم لیگ دویی اترک بجنورد ادامه داد: «معتقدم می‌توانیم به هدف خود برسیم. کن به بچه ها و این تیم ایمان دارم که در ادامه می‌توانیم امتیازات لازم را برای بقاء بگیریم. باید هرطور شده این بازی حساس را سربلند بیرون بیاییم. بدون شک این مهمترین بازی فصل ماست که سرنوشت تیم را رقم خواهد زد.»

محمد برزگر با اشاره به عملکرد پرسپولیس هم گفت: «سپاهان با اختلافی که ایجاد کرده بود، شانس بزرگی داشت تا کار خودش را پیش ببرد اما شکست مقابل تراکتور باعث شد تا دیگر تعقیب‌کننده‌ها امیدوار شوند. پرسپولیس ۵ بازی فینال گونه در پیش دارد که اگر می‌خواهد قهرمان شود باید ۱۵ امتیاز کامل را بگیرد. شک نکنید سپاهان باز هم امتیاز از دست می‌دهد. تنها کاری که باید بچه‌ها بکنند این است که روی تمام بازی‌ها تمرکز کافی داشته باشند و نتایج قبلی را فراموش کنند. هر اتفاقی که قبلاً افتاده را کنار بگذارند و تلاش کنند تا با اقتدار این ۵ بازی حساس را پشت سر بگذارند. دربی پایتخت هم با توجه به اتفاقات و جدول لیگ خیلی حساس شده و دیگر مساوی به درد هیچ کدام نخواهد خورد. هر تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید دربی را ببرد. اگر دنبال مساوی باشند، یعنی اینکه سپاهان را به عنوان قهرمانی رسانده‌اند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار