مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:

ارتقا کیفی برنامه‌های آموزشی و پرورشی افزایش توانمندی حرفه‌ای و تخصصی معلمان و مربیان مدارس غیردولتی است

کرج ( پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در حاشیه برگزاری آیین افتتاحیه دوره توانمندسازی نیروهای مدارس غیر‌دولتی کشورکه با محوریت دانشگاه فرهنگیان در سراسر کشور به اجرا در آمد گفت هدف از اجرای دوره‌های توانمند سازی ارتقا کیفی برنامه‌های آموزشی و پرورشی به منظور افزایش توانمندی حرفه‌ای و تخصصی معلمان و مربیان مدارس غیردولتی است.

کد مطلب: ۱۳۹۴۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد
ارتقا کیفی برنامه‌های آموزشی و پرورشی افزایش توانمندی حرفه‌ای و تخصصی معلمان و مربیان مدارس غیردولتی است

علی حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز هدف از اجرای این دوره ها را ارتقا کیفی برنامه‌های آموزشی و پرورشی به منظور افزایش توانمندی حرفه‌ای و تخصصی معلمان و مربیان مدارس غیردولتی دانست و افزود: توانمندسازی نیروی انسانی چه در بحث مدارس دولتی و چه در بحث مدارس غیردولتی، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و قطعاً دانشگاه فرهنگیان این توان را دارد که به بهترین نحو این موضوع را مدیریت کند و مجموعه آموزش و پرورش نیز در این زمینه همیار دانشگاه خواهد بود.

حجر گشت افزود: الحمدلله با استقرار دولت جدید، دانشگاه فرهنگیان به عنوان بهترین مکان برای تقویت معلمان و کارکنان آموزش و پرورش و همچنین تولید نیروی انسانی کیفی در آموزش تقویت شده است و امید است که آموزش و پرورش دوباره به ریل اصلی خود بازگردد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: تصمیمات مهمی در سطح ملی برای ارتقای جایگاه آموزش و پرورش در دوره جدید اتخاذ شده است که برگزاری آزمون نهایی مدارس جلوه‌ای از آن بود و باید این هماهنگی در سطح استان نیز ایجاد شود.

قابل ذکر است این آیین به صورت برخط و با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و روسای دانشگاه فرهنگیان استان ها در تهران برگزار شد.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار