معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی:

آموزش در بستر تربیت شکل می‌گیرد

بجنورد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان‌شمالی در دوره توانمندسازی معاونین ،مربیان پرورشی و تربیت بدنی با بیان اینکه آموزش در بستر تربیت شکل می‌گیرد، آموزش و پرورش را مورد تأکید قرار داد و از معاونین و مربیان پرورشی و دبیران تربیت بدنی خواست نهایت تلاش خود را بر تربیت نسل سالم در تراز انقلاب اسلامی بکار گیرند.

کد مطلب: ۱۴۲۰۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش در بستر تربیت شکل می‌گیرد

محمد عقیقی اظهار کرد: معاونین و مربیان پرورشی مدارس یکی از بنیان‌های رشد و تعالی دانش آموزان در مدارس هستند و این افراد نیازمند هم‌افزایی و انسجام‌بخشی در راستای اثرگذاری بیشتر با مدیران مدارس هستند.

وی در ادامه به اقامه نماز جماعت در مدارس پرداخت و بیان کرد: مدیران ،معاونین و مربیان پرورشی باید در مدارس به اقامه نماز جماعت اهتمام ویژه ای داشته باشند و از ظرفیت روحانیون و طلاب جهت اقامه نماز جماعت و برگزاری نشست های صمیمانه با دانش آموزان در راستای تببین و آگاهی بخشی مسائل و موضوعات مختلف در مدارس استفاده کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان راز و جرگلان در گردهمایی و دوره توانمندسازی معاونین، مربیان و دبیران تربیت بدنی بیان کرد: معاونین و مربیان پرورشی و تربیت بدنی یکی از ارکان اصلی در تعلیم و تربیت هستند و این مجموعه ارزشمند در آموزش و پرورش می توانند با عمل به رسالت اصلی خود، بستر تربیت و پرورش خوب و صحیح دانش آموزان در مدارس را فراهم کنند.

سجاد قدیمی در ادامه سخنان خود به رعایت توازن در فعالیت ها در ساحت های ششگانه سند تحول بنیادین اشاره کرد و گفت: امروز دانش آموزان و تربیت آنها از مهمترین مسائل و دغدغه های آموزش و پرورش است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب محورهای اصلی آن را ترسیم کرده و مسیر را رهنمون شده اند.

وی در این جلسه به اهمیت کار مربیان و معاونان پرورشی و دبیران تربیت بدنی در بحث کاهش آسیب های اجتماعی پرداخت و افزود: تمامی تلاش ها باید بر این باشد تا تمام برنامه های ترببتی و پرورشی در مدارس منجر به کاهش آسیب های اجتماعی شود.

خبرنگار: امیر محمد پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار