مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان گلبهار:

خبرنگاران یاران صدیق آموزش و پرورش هستند

گلبهار (پانا)_همزمان با فرارسیدن هفدهم مردادماه، روز خبرنگار، آیین تجلیل از خبرنگاران خبرگزاری پانا و اصحاب رسانه سطح شهرستان گلبهار با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان در سالن جلسات دارالفنون این مدیریت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۹۳۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران یاران صدیق آموزش و پرورش هستند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلبهار خبرنگاران را یاران صدیق آموزش و پرورش دانست که مسائل و مشکلات آن را به گوش جامعه می‌رسانند.

محمود رضوانی کیا در ادامه به اهمیت خبر در تاریخ اشاره کرد و افزود: برای بررسی حادثه‌ای تاریخی که هشتصد سال از آن گذشته است چند منبع وجود دارد در عین حال که آن منابع پیام خود را به ما می‌رسانند،علت نقد راوی مشخص میشود که چرا راوی خبر را به درستی منتقل نکرده است و حال بعد از هشتصد سال علت ایراد روایت و خبر مشخص می‌شود.

وی در ادامه بزرگترین دغدغه خود را به عنوان مسئول دستگاه تعلیم و تربیت آموزش و پرورش گلبهار نگهداری و حفظ سرمایه های مدیریتی دانست،سرمایه ای که نیاز شهرستان و دانش آموزان را به درستی بشناسد.

در ادامه برنامه معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان گلبهار ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامی داشت سالروز شهید رسانه محمود صارمی روز خبرنگار را روز تکریم حق طلبی،صداقت و تلاش دانست و دلیل این نام گذاری را ادامه راه و منش شهید صارمی ذکر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین جعفردانا در ادامه با توجه به اینکه در ایام اسارت حضرت زینب کبری(س) و امام سجاد(ع)هستیم ضمن اشاره به رسالت این دو بزرگوار، خاطر نشان کرد: حضرت زینب کبری(س) و امام سجاد (ع)نقش مهمی در جاودانگی و ماندگاری واقعه کربلا ایجاد کردند و به عنوان پیام‌آور و پیام رسان حادثه کربلا، نهضت حسینی داشتند.

وی در ادامه اذعان کرد: اگر حوادت و جریانات جبهه حق و عاشورا نقد و بازگو نمی‌شد یقیناً در عصر پر تلاطم پر پرسشگر امروز خیلی ها از جریان عاشورا بی خبر بودند و یا در دلالت به سر می‌بردند.

در پایان مراسم با اهدای لوح و هدیه از اصحاب رسانه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

خبرنگار:معصومه رفیعی فنود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار