پیام مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به مناسبت روز خبرنگار

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۳۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام  مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به مناسبت روز خبرنگار

پیام مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار به این شرح است.

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

«اگر زحمات شما [خبرنگاران] نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود. شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید.» مقام معظم رهبری

فرا رسیدن ١٧ مردادماه یادآور تلاش های جهادگونه افسران جهاد تبیین در راستای تنویر افکار عمومی و آگاه سازی مردم جامعه اسلامی در ارتباط با دستاوردها و موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

تعهد، عدالت محوری، فسادستیزی، ترویج گفتمان مکتب انقلاب، نشر ارزش های والای انقلاب اسلامی و قدم گذاشتن در عرصه تحقق جهاد تبیین مهمترین ویژگی های خبرنگاران تحولی و انقلابی در گام دوم انقلاب است و به حمدالله خبرنگاران فعال در عرصه آموزش و پرورش امروز با انعکاس خوب و اثربخش فعالیت ها و اقدامات مجموعه تعلیم و تربیت استان نقش بی بدیلی در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش استان ایفا کرده اند که شایسته تقدیر و تشکر است.

اینجانب به عنوان عضوی از جامعه تعلیم و تربیت استان خوزستان؛ از تلاش های شبانه روزی فرهیختگان حوزه خبر و رسانه در استان که همواره با دلسوزی و مسئولیت پذیری ما را در مسیر تعلیم و تربیت فرزندان این سرزمین یاری و همراهی کردند صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

در پایان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی؛ فرارسیدن روز خبرنگار را به خبرنگاران متعهد استان خوزستان در رسانه های مکتوب، دیداری و شنیداری، همچنین خبرنگاران حوزه صدا و سیمای مرکز خوزستان تبریک و تهنیت عرض کرده و برای این عزیزان از جانب پروردگار الهی آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار