پیام تبریک مدیر امور نوجوانان و دانش آموزی استان مازندران به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار

ساری(پانا)- سونیا کاظمی مدیر امور نوجوانان و دانش‌آموزی استان مازندران و خبرنگار پانا روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران پرتلاش استان به خصوص دانش آموز خبرنگاران پانا تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۳۹۳۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر امور نوجوانان و دانش آموزی استان مازندران به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار

سونیا کاظمی مدیر امور نوجوانان و دانش‌آموزی استان مازندران گفت: خبرنگاری شغل، حرفه، عشق و هنر است؛ هنر و عشقی که با جان و دل آمیخته است. خبرنگاران، این سفیران صادق و راویان صدیق همواره در راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی، اهتمام می‌ورزند.

کاظمی افزود: خبرنگاران این طلایه‌داران عرصه اطلاع رسانی از دیرباز تاکنون همواره نقش مهم و موثر در پیشرفت جوامع در کشورهای گوناگون ایفا کرده‌اند.

مدیر امور نوجوانان و دانش‌آموزی استان مازندران بیان کرد: امروز ۱۷ مرداد روز خبرنگاری است که برای نشر حقیقت و واقعیت شهید می‌شود نه آن کسی که برای منفعت شخصی با افکار مردم بازی می‌کند و آن‌ها را به سخره می‌گیرد. در واقع امروز، روز خبرنگاری است که بیشتر خود را مخاطب تبریک‌های مردم می‌بیند تا مخاطب تبریک مسئولانی که برای خبرنگاران ویژه خود پیام تبریک منتشر می‌کنند.

سونیا کاظمی در پایان تاکید کرد: روز خبرنگار روز تجلیل از پیشگامان فرآیند اطلاع رسانی و روز پاسداشت تلاشهای صادقانه و روز تجلی هنر در تبلور آثار ملی و مذهبی بر شما صاحبان و راویان فکر و اندیشه مبارک باد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار