امام جمعه رودهن در روز خبرنگار :

از خبرنگاران نهادها و حوزه‌های مختلف رودهن توسط امام‌جمعه رودهن تقدیر شد

رودهن(پانا)_ امام جمعه رودهن از مراسم تقدیر از خبرنگاران حوزه‌ها و نهادی مختلف منطقه رودهن به مناسبت روز خبرنگار در راستای تکریم جایگاه و تقدیر شاخص از فعالیت رسانه‌ای خبرنگاران در محل دفتر امام‌جمعه، خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۳۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد
از خبرنگاران نهادها و حوزه‌های مختلف رودهن  توسط امام‌جمعه رودهن تقدیر شد

جلسه تجلیل از تعدادی از خبرنگاران حوزه‌ها و نهادهای مختلف فعال در منطقه رودهن به مناسبت روز خبرنگار و شهادت خبرنگار محمد صارمی توسط حجت‌الاسلام سید محمد حسینی امام‌جمعه بخش رودهن در محل دفتر امام جمعه، برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه بخش رودهن ضمن تبریک روز خبرنگار بیان کرد:خبر در روزگار ما سرچشمه‌ای از خرد و دانش است که با ایجاد دانایی و آگاه‌سازی ، توانایی و درایت می‌آفریند و با اخبار صحیح می‌توان به صورت تخصصی به درایت همه‌جانبه اقشار جامعه کمک شایانی کرد.

وی افزود: خبرنگار در درج اخبار صحیح و مسئولانه باید مصونیت و آزادی بیان و عملکرد بهینه داشته باشد و درگیر محدودیت‌های مختلف و از جوانب متعدد نباشد تا بتوانند مسئولیت خود را به بهترین شکل ممکن و با بالاترین سطح تعهد انجام دهد، لازم است در خبرها از تبیین ارزش‌های دینی و اخلاقی نیز خبرنگار هنرمندانه و بامهارت تخصصی خود غفلت نشود و در مسیر آموزش، اشاعه و ترویج این ارزش‌ها گام‌های جدی،اساسی و اصولی بردارد.

امام‌جمعه رودهن نیز در پایان خاطرنشان کرد: یکی از موارد بسیار مهم که همواره باید مورد توجه ویژه خبرنگاران باشد این است که خبرنگاران از نگاه‌های حزبی و جریانی به شدت پرهیز کنند و در مسیر صحت و سقم راستین فعالیت هدفمند خود پیش بروند و پیگیر مسیر اصولی و حرفه‌ای مقدس خود باشند.

همچنین در پایان این جلسه حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه بخش رودهن از زحمات، همت و تلاش رسانه‌ای خبرنگاران فعال منطقه، تقدیر و تشکر کرد.

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار