یک خبرنگار پانا در هرمزگان:

دنیای خبرنگاری دنیایی پر از دغدغه و در عین حال شیرین است

هرمزگان (پانا) - خبرنگار پانا برگزیده استان هرمزگان گفت دنیای خبرنگاری دنیایی پر از دغدغه و در عین حال شیرین است، آشنایی با انسان‌ها در جایگاه و با افکار مختلف باعث پیشرفت سطح تربیت اجتماعی او شده است.

کد مطلب: ۱۳۹۳۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
دنیای خبرنگاری دنیایی پر از دغدغه و در عین حال شیرین است

فاطمه شهیدی در مورد نحوه ورود به عرصه خبرنگاری گفت: ورود من به عرصه خبرنگاری به طور اتفاقی بود ولی زمانی که با محیط کار آشنا شدم علاقه ام به این حرفه بیشتر و بیشتر شد و همچنان مشتاق آموزش های بیشتر هستم. دنیای خبرنگاری دنیایی پر از دغدغه و در عین حال شیرین است،آشنایی با انسان ها در جایگاه و با افکار مختلف باعث پیشرفت من در زندگی شده است.

دانش آموز خبرنگار پانا در مورد نقش این خبرگزاری در تربیت اجتماعی دانش آموزان گفت: ورود دانش آموز به دنیای ارتباطات، موجب بالا رفتن سطح تربیت اجتماعی آن می شود، چرا که با سبک های مختلف زندگی آشنا می شود و قطعا در آینده نقش بسیار مهمی در محیط اجتماع خواهد داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رسالت خبرنگار تهیه خبر به طور صحیح و منصفانه است تا مردم واقعیت ها را بهتر درک کنند. همچنین انتشار اخبار امیدآفرین در این برهه از زمان وظیفه بسیار مهمی است که بر دوش خبرنگاران سنگینی می کند.

خبرنگار: سارا جمالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار